掃呢頁CODE去手機

2015年6月7日 星期日

梁齊昕飲到斷片 不斷有仔埋身 梁齊昕,CY女,齊昕,



梁齊昕飲到斷片 不斷有仔埋身

2015-06-07 16:43:00



(梁齊昕instagram圖片)

噚日凌晨兩點幾,梁齊昕被發現着住花花裙同一名女性友人現身中環clubbing,仲有指話齊昕霸咗個尿兜,好可能喺入面嘔,咁係唔係齊昕真係飲到好醉呢?

今日就有答案喇,因為齊昕喺IG貼咗噚日凌晨去玩嘅相出嚟,喺啲相中可以見到佢同好多男士合照,當然都有女士,而其中一張就係齊昕飲到迷迷糊糊,仲要一個大隻男扶住佢,齊昕仲話:「Okay.. What was I doing lol I forgot. Lol try challenging me to get drunk.」,唔知會唔會就係影完呢一張相之後,就去咗廁所嘔呢?

除咗貼夜蒲嘅相之外,齊昕仲貼咗啲溫馨相,就係同佢爸爸一齊外賣壽司嘅相,齊昕仲話:「Sunday sushi takeaway lunch with ma Daddyyyy .」



齊昕飲到迷迷糊糊喎! (梁齊昕instagram圖片)



仲有好多男士。 (梁齊昕instagram圖片)



(梁齊昕instagram圖片)



(梁齊昕instagram圖片)



今日就同爸爸食壽司。 (梁齊昕instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!