網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月28日 星期日

網民越挑機越愛 吳若希厚面皮道謝:我d人氣咪咁樣儲返嚟lor 吳若希,





其他影片:>>








尋日播映《明愛暖萬心》,洗腦「歌后」吳若希都有表演佢嗰首煩到七彩嘅〈眼淚的秘密〉,結果被網民發現佢咪嘴。

講真,吳若希嘅唱功大家唔係咁大期望,網友喺Instagram好聲好氣留言,都只係純粹說說而已,但「誰人能及我驚天動地」,吳若希竟然即刻反擊:「唔知頭唔知路,係度嘈~ 好好奇你地又唔係我fans,又唔知發生咩事,又唔去find out發生咩事,反而用你地d咁寶貴既時間係度留言,係咪太得閒?!」之後仲大鑼大鼓話block人有盛,爭在未落閘放狗。

估唔到事隔一日唔夠,佢再度自製火頭,po出佢同「十哥」林棣權嘅對話,表面否認關照傳聞,實質句句啄住傳媒,啲tag仲曲缐抽完再插。突然得罪咁多人,唔通真係以為自己紅到上咗宇宙?

鍾意就快D Share啦!