掃呢頁CODE去手機

2015年6月9日 星期二

Eddie有信心掹得番朱慧敏 Eddie,朱慧敏,



Eddie表示自己有信心可以挽回朱慧敏。

next 1/1 pre

Eddie感激Queenie對自己百分百信任。

next 1/1 pre

Eddie表示知道之後的事應該要怎麼做。

next 1/1 pre

Queenie7月將回港見傳媒。資料圖片

next 1/1 pre

藝人彭懷安(Eddie)出席新片《男極探射燈》記者會,之前被拍得夜蒲攬女,激嬲未婚妻朱慧敏(Queenie)將婚期hold住先的他,坦言每日都有與身在美國的Queenie聯絡,他說:「我哋電話溝通,大家都因為呢件事有新想法,以前係有溝通問題,佢已經原諒咗我,依家反而溝通得唔錯,畀啲時間,畀大家一啲空間。(飛過美國箍煲?)唔騷擾佢喇!(有信心搵番個老婆返嚟?)我有嘅!」

他又指現時只擔心Queenie返港時在傳媒面前感壓力,他說:「我就面對咗傳媒,但佢7月返嚟見到傳媒,我有啲擔心佢心理未準備好。(驚佢再嬲?)應該唔會,呢件事令我明白藝人要檢點,好彩Queenie對我百分百信任,之後嘅事我會知點做。(當日決定結婚太衝動?)唔係衝動,係訂咗婚之後有好多問題浮現,依家溝通過,會更清晰。」

鍾意就快D Share啦!