掃呢頁CODE去手機

2015年6月17日 星期三

港姐面試「波霸奶茶」被屈打野戰 [FACE - 421] 打野戰,港姐,MF,



Mandy喺 ig啲性感相迷倒唔少 fans,不過上週出現喺港姐面試就好似失色少少,連驕人上圍都冚實,唔通讓半球都夠殺?

全知言

港姐面試「波霸奶茶」被屈打野戰

自從陳凱琳出現,大家對港姐又多咗啲幻想,諗住年年都有個有家底、靚樣、民意嘅女神出現,算吧上年冠軍你識唔識呀?邵佩詩呀?而你不知她是誰呢!

今年港姐又嚟喇,上星期進行首輪面試,連余詠珊都話︰「今年質素參差!」你就知咩事,不過全知言都發現有索女喎,佢就係望落有少少似何嘉莉嘅 Mandy Ng, Mandy紅過一排㗎,早排佛光街野戰事件,當時 Mandy就被懷疑係主角,仲被網民起底,佢喺 ig嘅性感相就瘋傳, Mandy自己都知上圍驚人,仲叫自己做波霸添!有身材仲有腦,佢最近自爆被 University of Santa Barbara收咗,主修會計及經濟,而且 Mandy家底唔錯,香港就住元朗橫洲,平時就周遊列國,唔係去峇里就巴哈馬,唉!真係好命水!

當日佛光街野戰, Mandy被人誤會係女主角,佢仲將成段新聞下載落嚟放在自己 ig兼澄清自己唔係當事人,𠵱家選港姐有晒話題網上圖片

網上圖片

Mandy早輪就去台灣攞住兩杯珍珠奶茶,但就喺 ig度話係「波霸奶茶」, Mandy睇嚟都講得笑喎!網上圖片

Mandy真材實料,每一張相都 show body,呢啲充滿事業線嘅自拍,喺佢 ig多到數唔晒。網上圖片

鍾意就快D Share啦!