網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月24日 星期三

最爆笑女演員 吳君如贏晒啦 [FACE - 422] 君如,吳君如,MF,



全知言

最爆笑女演員 吳君如贏晒啦

神劇《大時代》播完,好彩緊接就有周星馳主演嘅《他來自江湖》煲!之不過數到笑星代表又點只得星爺一個,女笑星都唔輸蝕㗎!今個星期,全知言問咗一班藝人心目中女笑星,結果吳君如憑住《家有囍事》黃面婆一角撼低星女郎趙薇、莫文蔚,真係最搞笑係佢

周秀娜 《 12金鴨》

最鍾意喜劇女演員梗係吳君如,以前有睇過佢嘅《家有囍事》,去到《金鴨》可以同佢合作,現場見到佢嗰種女人嫵媚再到男性嘅強壯、魅力,都拿揑得好好,好佩服佢,每一次睇都會笑到啲妝溶晒。

周國賢 《 My盛 Lady》

我心目最喜愛喜劇女演員係蝦頭, 05年已經認識佢,嗰時做緊舞台劇。我覺得佢天生已經係一個笑蛋,佢唔係做戲而係做番自己,一望落去已經覺得好好笑, chok出來嘅樣好有抗抑鬱作用。印象最深刻係《 My盛 Lady》,有一幕佢同子華係海傍,被子華踢爆,本身係一個小公主,突然間變到開始生鬚,成件事都好勁!

電視畫面

吳千語 《情聖》

一位係君如姐,一位係毛姐毛舜筠,兩個人都合作過,最深刻嘅對白係毛姐嗰句「唔好咁大聲,老人家會聽到」,到𠵱家都仲係有好多朋友攞嚟講笑。君如姐就鍾意《家有囍事》嘅黃面婆,喜劇絕對唔容易演, energy要好高,觀眾睇到嗰幕可能 2分鐘,做可能做咗 5個 take,所以好佩服演喜劇演得好好嘅演員。

Kabby@少女標本 《家有囍事》

Kabby@少女標本:我心目中喜劇女演員係吳君如,佢係一個非常好嘅演員,無論咩戲路都演繹得非常好,我好鐘意佢嘅《家有囍事》,最深刻入面唱嘅嗰首歌,「相逢何必曾相識,無謂令你令你…」。

袁紫僑@少女標本 《食神》

我心目中喜劇女演員係莫文蔚,雖然佢平時好文靜,行氣質路線。係《食神》扮一個帶住牙箍、好鄉下嘅角色,過咗咁多年,記憶都仲係好深刻,最記得佢斬肉丸嗰幾幕。

Tyrese@BOP 《食神》

我最鍾意家燕姐,佢以前拍過好多笑片,代表都有《食神》,食完黯然銷魂飯,佢就好認真咁話:「嘩!真係好黯然,真係好銷魂,實在太好」佢可以將一個好普通嘅台詞,做到好全神,可以令到嗰件事豐富晒,講一啲好笑嘅嘢但要係認真嘅狀態下,所以我覺得非常之犀利。

街訪讚君如:《金雞》夠大胸

一班街坊對於女笑星各有所好,不過吳君如照樣成為大羸家!

Yoyo:我最鍾意喜劇女演員係王菀之,覺得佢係《金雞 SSS》演出非常之生鬼,同埋又好放得開。

Janet:我最鍾意女演員係趙薇,最記得係《少林足球》同周星馳講「你是最好的」。

Iris:我鍾意吳君如《金雞》裡面做隻雞,真係做得好出神入化,夠「勁」,個胸又夠「大」!

鍾意就快D Share啦!