網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月24日 星期三

麥父同校校董 殼王老死 十優港姐靠山係吳若希富豪密友 [FACE - 422] 殼王,吳若希,港姐,MF,陳國強



十優港姐麥明詩未選已成為今屆風頭躉,仲有阿爸學校校董背後發功,其他佳麗其實睇佢表演。

封面

麥父同校校董 殼王老死 十優港姐靠山係吳若希富豪密友

麥明詩應該係有港姐選美以來最大熱門,外表標青,學歷仲係無敵,女拔十優生加埋劍橋法律系畢業,最緊要有後台,仲要係最勁嗰隻。

麥明詩父親係聖公會林護中學副校長,而該校校董之一係娛樂圈中人稱為「十哥」嘅林棣權,副校長同校董有幾熟就唔知喇,不過呢位身家億億聲從事地產界嘅十哥,早前除咗被傳為吳若希富豪密友外,佢同張智霖夫婦、郭富城亦係 friend底,而十哥老死更加係大台老闆陳國強。麥明詩有呢位十哥照住,唔使等埋發叔,冠軍都十拿九穩啦。

24歲麥明詩前週四( 11日)現身港姐首輪面試,樣子靚得嚟夠 pure,之後被揭猛料學歷,女拔十優生兼劍橋法律系畢業,已經令唔少人覺得今屆港姐唔使選,冠軍已現身,但除咗樣靚加學歷呢啲大台最 like嘅條件,最重要係有選美致勝關鍵,即係後台。

麥明詩 09年揸住 10優成績單,成家一齊接受訪問,如果佢今次贏咗,應該又係成家喊住講支持乖女。

吳若希一直都喺大台得寵,亦是富貴十哥林棣權密友,如今麥明詩加入戰團,吳若希地位會唔會受威脅?

林棣權

老竇封口 22/6

週一( 22日)麥父放學後駕車走人,對本刊提問一概不回應!

據知十哥林棣權跟大台老闆殼王陳國強好老友,亦跟樂易玲好鬼 friend。老友出到聲,殼王自然識做。

陳國強

樂易玲

圈中多老友

十哥跟娛圈中人十分熟絡,除了郭富城外,亦跟沈嘉偉、邱淑貞等好 friend。

李父在聖公會林護紀念中學任副校長,有位十優女兒,身為校董的十哥當然知道。

靚靚封做「聯誼會會長」

去屆三位港姐冠亞季邵珮詩、王卓淇和何艷娟,當選一年幾乎乜都冇做過。《蘋果日報》圖片

麥明詩父親麥卓生為聖公會林護紀念中學副校長,而該校校董之一林棣權,原來喺娛樂圈人脈相當廣,行內有十哥嘅稱號,而副校長同校董有偈傾好正常,做地產起家嘅十哥除咗係校董,佢仲同圈中不少人稔熟,與張智霖、郭富城和伍詠薇等經常有飯局,袁詠儀仲叫十哥做「聯誼會會長」,就知十哥幾有地位。

早前吳若希阿媽撞車,十哥都有致電吳若希慰問,吳若希更被拍得夜訪十哥屋企,十哥即傳出成為吳若希富豪密友。據知十哥同大台樂小姐亦認識,而最緊要係同殼王好老死添!有十哥呢個靠山,加埋麥明詩本身嘅條件,真係想輸都難。

而連日來麥明詩都足不出戶,不過升為星爸嘅麥卓生,連日來都係繼續其低調校園生活。上週五( 19日)本刊訪問麥明詩爸爸,他對於麥明詩所有問題及關於校董林棣權的一切都不作答。週一( 22日)麥父放學後,就揸車接任職職業治療師嘅太太放工,兩老雖然有位星級十優生,但生活依然簡樸,從公司搬櫃走亦親力親為。雖然麥母不作任何回應,其實個女咁叻,有無後台都贏梗啦,仲使乜理你吖!

唔答政改

上週四( 18日)麥明詩複試完坐地鐵走人,期間本刊再問佢對政改睇法,麥明詩都係封口唔答。

之後返回漾日居豪宅時,為免不想住址曝光,麥明詩不惜拔足狂跑。

本週一( 22日),李父放學後接埋任職業治療師的老婆一齊返回漾日居。

劍橋法律系花

麥明詩樣靚又純情,在劍橋華人圈中當然受注目,有報導指她 3年換 3男友,加埋之前本刊報導的 2位兵仔,隨時唔只 3年 5仔。

Kenneth Hui最接近女神,同女神一齊去 ball,仲試過一齊划艇仔添,真係恨死人囉!網上圖片

Paddy Szeto係劍橋化學系學生,曾喺 fb邀請麥改為 in a relationship,不過女神唔肯。網上圖片

同麥明詩一齊讀 law嘅 Derek,外表斯文,一睇就知係人才啦。網上圖片

Jason又係劍橋法律系,被傳係麥明詩男友當中最靚仔嘅一個。網上圖片

傳麥明詩三年換三仔,呢位阿 John就係現任男友,成個柯南咁款。網上圖片

天使鬥魔鬼

麥明詩除咗樣靚,最屈機係讀書叻,劍橋法律系,大台聽到都流口水啦,但原來劍橋女唔只一個喎,據知另一位有「力王」之稱嘅 Anna Ho原來都係劍橋學生,佢喺 instagram自稱由 Cambridge返回 HK,她的網上相極之野性,又有自拍內衣相,同麥明詩係兩種口味,有機會後上㗎!

麥明詩由第一次出場已經話畀人聽自己知書識禮,大方得體,擺明想做朱玲玲接班人。

於複試時 Anna Ho單手抽起旅行拖喼,完全係力的表現,就算冇後台,自己手臂都撐得住。

晒旅行

麥明詩人純, ig相亦相當健康,打扮一定密實冇驚喜,大台唔使擔心佢會有咩艷照流出。

網上圖片

網上圖片

朋友勁

網上圖片

麥明詩除咗後台有十哥,連朋友都係 CY女梁頌恩,好高級喎!

食得豪

網上圖片

麥明詩生活富貴,早前又同阿哥去歎米芝蓮星級餐廳,充滿富貴氣質。

影得放

「力王」 ig內有唔少性感相,其中一輯除剩黑 bra更加令人噴血,另外四眼 Miss look又有唔同味道,真係點玩都得。

網上圖片

網上圖片

好勤力

網上圖片

學歷高, Anna亦勤力,未畢業,已曾在第一太平戴維斯返工,唔使靠晒屋企。

鍾意就快D Share啦!