掃呢頁CODE去手機

2015年6月26日 星期五

「銀生」表面 gentleman內裏勁 trouble [忽然1周 - 1039] MW,



插圖: Wendy

揞名爆

「銀生」表面 gentleman內裏勁 trouble

媽咪姐成日同啲世姪女講,男神呢,遠觀就好。行近啲?有排你受呀!

係咁意講個 case啦,話說好幾年前,迷倒萬千少女、斯斯文文嘅「銀生」喺香港拍戲。某場戲喺大廈天台拍攝,本來清清靜靜,拍得好順利。點知「銀生」等埋位嗰陣,四圍咁望,結果俾佢見到對面大廈嘅居民望緊佢哋拍戲,即刻面都黑埋,大聲嗌工作人員過嚟。

你估「銀生」有乜要求?勁嘞,佢竟然同人講:「對面有人望住我,你幫我搞掂佢!」嘩,工作人員心諗,人哋棟大廈高過我哋,人哋喺自己屋企望過嚟睇下熱鬧,合情合法合理噃!點搞掂佢呀大佬?但「銀生」唔理,係都話唔要有人望住佢,野蠻到呢。

哈,你又估唔估到工作人員點搞掂「銀生」?咪就係第二日特登買個單人帳篷返嚟,同阿「銀生」講:「你行入去坐,就冇人見到你嘞,千祈唔好行出嚟㖭呀,好危險㗎。」結果「銀生」咪死死地氣入去坐,冇聲出

邊個係「銀生」?

1.高大靚仔㗎。

2.仲有外國血統㖭。

鍾意就快D Share啦!