掃呢頁CODE去手機

2015年6月4日 星期四

捱義氣 徐子珊唔肯降 grade 黃翠如執三攤拍新版《愛•回家》 [壹週刊 - 1317] 翠如,徐子珊,子珊,黃翠如,M1,



徐子珊堅持只做黃金檔期劇集的女主角,都不肯俾面高層拍處境劇,最終改由冇 say的黃翠如頂硬上。

探熱針

捱義氣 徐子珊唔肯降 grade 黃翠如執三攤拍新版《愛•回家》

收視持續插水的《愛•回家》,已鐵定拍到 804集七月六日正式摺埋,大台原本篤定香香(岑麗香)接力孭正,點知香香原來早已被戲劇組其他監製徵用,女角懸空,製作部總監於是急 call徐子珊幫拖;但做慣黃金檔女主角,徐子珊認為拍處境劇形同降格,一口拒絕。無計可施下,唯有起用余詠珊愛將黃翠如。

黃翠如加張繼聰,叫座力有限,為保錢途,大台決定換血不換藥,接棒新劇,繼續沿用《愛•回家》吊命。

廣告部詐晒型

黃翠如同張繼聰叫座力有限,為保廣告收入,新劇唯有繼續叫《愛•回家》。

一度是收視保證的《愛•回家》,由全盛時期的二十七點最高收視,跌至十七點,風光不再!為了吸納年輕觀眾層,大台原本安排岑麗香夥拍張繼聰,加埋一班奀到爆新人接棒,陣容卻因太弱,令外出𢱑生意的廣告 sales要以石頭換血,得個吉。

「啲 sales詐晒型,話班客嫌 class太奀,就算長期客戶,都話等套劇出咗街睇定啲再算,另外有部分肯落(廣告)嘅,亦俾唔到價!」一名大台人說。

見勢色不對,大台高層唯有叫停再另謀對策,拖吓拖吓,岑麗香夠鐘要為梁材遠新劇《為食神探》埋位,製作部總監曾勵珍於是轉向,打一線位置的徐子珊主意。明明做開黃金檔花旦,徐子珊打死唔願紆尊降貴,寧願得罪高層,落閘一口拒絕。

冇得推

「佢(徐子珊)八點半、九點半黃金檔女主角,調去拍處境劇變相係 down grade,仲會少咗機會出騷搵快錢,最慘係大有可能俾記者寫衰,我係徐子珊都 say no」劇組工作人員說。

肯聽話捱義氣,又算有觀眾緣的數埋冇幾個,製作部再唔情願,最後亦唯有徵用綜藝科總監余詠珊愛將黃翠如。

公司叫到,加上未夠秤 say no,黃翠如最終硬食,執三攤同張繼聰在新版《愛•回家》中,合演情侶。

香香被梁材遠監製撬走拍《為食神探》,同馬明、阮兆祥合演對手戲。

新版《愛•回家》起用張振朗、吳業坤同何君誠等新人,削到爆。

炮灰

早前《愛•回家》舉行「變新」交棒活動,席上曾勵珍表示:「《愛•回家》三年內做咗七百幾集,已經變成一個品牌,七月六日開始,會以新嘅家庭故事延續落去。」

據了解,焗上艇的黃翠如同張繼聰因為叫座力一般,大台為求保住廣告額,唯有繼續沿用《愛•回家》劇名,生死未卜,孭正的黃翠如和張繼聰,隨時變成炮灰。

新版《愛•回家》,馬家上至劉丹,下至蔣家旻,全部無得留低。

自拍罷《老表,你好嘢!》,張繼聰被無綫當成自己人,劇接劇,拍不停。

鍾意就快D Share啦!