網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月12日 星期五

黎明擬解散唱片部  JW解約𢱑撈自救 [忽然1周 - 1037]JW,黎明,MW,



JW周日( 7日)到荔枝角「 FFF」獻唱,很久沒公開表演的她興奮到早一星期已經喺 Instagram預告。

娛樂喧

黎明擬解散唱片部  JW解約𢱑撈自救

04年黎明泊埋林建岳碼頭成立 A Music後,成功捧出衞蘭,但有頭威無尾陣,旗下歌手如楊千嬅陳小春等都不歡而散,最終連衞蘭也於今年初約滿劈炮。

走剩的 JW( Joey Wong)原本以為能升呢做一姐。可惜黎明原來打算將唱片公司轉做製作公司,唱片部員工不是被調就被炒,唱片部名存實亡, JW局住提早 5年解約。回復自由身的她,惟有密密放風向外𢱑撈,希望繼續歌手夢。



其他影片:>>Janice Man劈腿?






我一個頂晒!(設計對白)

10年加盟 A Music的 JW曾是黎明力捧的女新人, 12年才正式加入樂壇果然不負眾望,唱功獲一致好評,但無奈五年來只推出過兩張唱片。

主動提出解約

今年二月 JW出席活動時,曾預告去年底已錄好的新歌將會派台,並稱與公司的合作關係會維持下去。但四月突傳出她主動解約,據知原因是黎明的唱片部已停止運作。「今年初衞蘭約滿離巢時,唱片公司就得番 JW一個。公司高層曾對她說,會將所有資源投放到她身上, Leon亦承諾會為她全力谷唱片。點知話口未完 Leon就飛咗去巴黎拍戲,其間唱片部的員工紛紛離職,連原本由 Leon推薦入公司的 JW助手都走埋。 JW試過幾次喊住同我哋訴苦,話公司幫佢推 job多過接 job,有些工作明明已經報好價錢都推!最後佢先發現原來 Leon無意再幫佢出碟,所以咪主動提出解約。 Leon竟然一口答應,留都無留過。」知情者透露。

回復自由身嘅 JW最近頻頻被拍到孖朋友夜蒲,又搵玩音樂嘅朋友 jam歌拍片自我宣傳。據知熱愛唱歌的她主動為自己鋪橋搭路,就算無錢嘅活動,好似首映佢都唔放過,目的想 keep住人氣。

賣衫當宣傳

出身富貴的 JW,上周末出席好友 Ceci搞的「週末衣櫥」二手攤檔,販賣自己的二手歌衫。

Post片保人氣

回復自由身嘅 JW,在網上自 post唱歌片段, keep住人氣。

轉投細公司

JW四圍搵朋友搭路物色新公司。「佢入娛樂圈日子尚淺,透過朋友識咗幾間公司老闆,包括拍過《台北夜蒲團團轉》的 Banana公司,佢主動提出想在音樂同電影雙線發展,仲傾到七七八八。」知情者說。

上周日, JW到荔枝角出席「賣二手衫」活動。被問到提早主動解約, JW表示︰「提早幾耐我唔係好記得,我係想出去闖下。(據知 Leon唔再搞唱片部?)呢個……我又唔知佢係咪唔再搞唱片部,我都有問過 Joe(經理人陳善之)。我希望簽一間細公司,可以專注喺自己度!」

男友撐場

賣二手衫當日, JW圈外男友阿 Mark亦有到攤位,為 JW執頭執尾。

黎明左右手、 JW前經理人陳善之(圖)話,與 JW是和平解約。 A Music的 CEO王凱文則堅稱唱片部冇解散,仍有黎明及李治廷等歌星,但認有員工調動。不過黎明已經有 5年冇出碟,李治廷亦專注拍劇。

人人寸黎明

唔少曾經簽俾黎明的藝人,對黎明都有意見。部分如 Janice Man、楊千嬅離巢後,事業更加好。

09年約滿黎明的楊千嬅,去年尾在音樂特輯講到黎明,仍然忍唔住話:「際遇我控制唔到!」暗寸跟錯黎明兩年。

愈捧愈霉

黎明旗下的 A Music,因為提供的工作量不多,令到旗下藝人叫苦連天,大部分愈做愈霉,個個約滿即刻雞飛狗走。

應昌佑

應昌佑 02年唱電影《大城小事》插曲後走紅,之後簽約 A Music十年,可惜發展一直麻麻。 2012年,應昌佑搞到要兼職做 sales賣水貨養家。

衞蘭

衞蘭是 A Music首位正式簽約的歌手, 04年被安排翻唱黎明的金曲成名。可惜衞蘭身形亦隨人氣而暴脹,黎明下令她不減肥不為她開演唱會。

王歌慧

16歲被黎明睇中,簽約後即推出單曲〈大話精〉,但之後便再冇工作。捱足 8年,到 2012年她才有機會簽港視連拍三劇, Emily曾在訪問暗寸黎明:「 Leon對我好好,不過冇嘢俾我做啫!」

鍾意就快D Share啦!