網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月20日 星期六

盛女Mandy影婚照 晒三吋事業線 Mandy,Mandy Lieu,





其他影片:>>






真人騷《求愛大作戰》阿Guy去年成功向《盛女愛作戰》的Mandy求婚,戴夢夢堪輿師舊愛陳定幫為兩人擇好吉日,將於今年11月5日舉行結婚派對。準新娘Mandy已開始着手籌備婚禮,她日前被發現與未婚夫阿Guy蜜遊爆出新沙士的韓國首爾,但原來他們低調到當地拍攝婚紗相,Mandy谷咪騷三吋事業線晒本錢。

Mandy和阿Guy怕染到新沙士,特意避開鬧巿熱點只到郊外觀光,行程最後兩天就拍攝婚紗照,由當地星級化妝和髮型師為他們進行大變身,韓風look下的阿Guy令人眼前一亮,Mandy則穿上low cut性感婚紗晒身材。

聽到阿Guy變成「都敏佳」,Mandy昨在電話中笑說:「佢冇都敏俊咁高,冇人咁型,不過今次韓國造型師好專業,佢將我哋打扮得好靚,出嚟婚妙相好有韓風味道,好有紀念價值。」

Mandy日前已由首爾返港,她和阿Guy身體雖沒異樣,但他們都留在家自我隔離,她說:「盡量唔想影響到人哋,呢幾日我哋都唔出街喺屋企唞吓。」Mandy表示已開始籌備婚禮派對,她說:「我想揀個outdoor場地,暫時好鍾意淺水灣。」

Mandy的伴娘首選好姊妹編導岑應,她說:「佢會大頭蝦,但佢好飲得,可以幫我頂酒,阿Guy嘅戥穿石就走唔甩一班求愛男兄弟班。」

鍾意就快D Share啦!