網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月26日 星期五

羅孝勇 Model女友唔易做 [忽然1周 - 1039] 羅孝勇,MW,



羅孝勇自隊大 burger,女友就慘慘豬望住佢食,惟有㩒電話扮睇唔到。不過, Sheldon成日都抬頭望住女友,好寃氣。

媽咪姐

羅孝勇 Model女友唔易做

「巨聲幫」戀事多,前排本刊先踢爆木偶哥林師傑同女友歐陽巧瑩偷偷同居!比起佢哋,後輩羅孝勇( Sheldon)就豁達得多,大大方方認同 model夏意瑩拍拖,呢日媽咪姐仲見到佢哋喺旺角開餐食漢堡包㖭!







原本兩口子開餐應該係好 sweet,不過漢堡包呢啲高熱量嘅嘢,似乎唔係好啱女朋友仔噃。為咗 keep住身形,夏小姐全程只係望住 Sheldon開餐,自己就叫咗杯凍檸茶,㩒吓電話就算。 Well,媽咪姐就覺得有啲無癮囉!

未食先笑

唔好睇羅孝勇女友包得密密實實,有工作嘅時候,佢條事業線都好偉大㗎!

以前同林欣彤拍拖,成日要避避忌忌。

羅孝勇上年大方認拍拖,仲不時同女友行孖咇㖭, sweet到爆!《蘋果日報》圖片

鍾意就快D Share啦!