網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月30日 星期二

火辣寫真第二波 激嫩羅霖o靚妹look曝光 羅霖,





其他影片:>>






就到7月,第一輪寫真前哨戰已經展開,近兩年o靚模質素每況愈下,好彩今年終於有新血喇!

今年8月踏入50歲嘅羅霖,已經係三子之母,身材一樣fit到漏,有美魔女稱號。佢打破寫真界悶局,推出首本個人相集《Timeless》,殺入書展同一眾o靚模對撼。早前羅霖飛赴韓國取景,拍咗近50個唔同造型,要講最激,應該係corset連黑絲嘅性感造型,意態誘惑,噴血度爆燈。「今次造型好大突破,其中個corset係我親自買,化妝及髮型配合之下,我睇攝影師嘅相就已經好驚訝,之後俾咗啲好朋友睇過,佢哋都話認唔出係我。」

人母變辣模,引起極大回響,更獲不少男士激讚。就連羅霖自己都估唔到,「個feedback我好驚訝,冇諗過大家對我有咁好嘅評語同支持,好感恩。其實當時話出寫真,淨係但求唔好蝕錢,唔想令公司蝕錢。自己盡力做好呢本嘢,咁對自己都有個交代。」佢仲話寫真集部分收益,會撥捐慈善用途,幫助一啲被虐嘅小朋友同婦女。 女人幫女人,抵讚!

鍾意就快D Share啦!