網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月17日 星期三

機不可失 私 P蒲足 5粒鐘  Super Girls Heidi喪撩 BIGBANG勝利 [FACE - 421] Super Girls,BIGBANG,李靜儀,Heidi,MF,



獨家潛入 VIP區

週一( 15日)凌晨, BIGBANG完騷後即趕去 W酒店,出席由 I.T舉行的 after party,因要開工未能睇演唱會的 Heidi,轉去 after party見偶像,最後還成功跟勝利傾偈咬耳仔。

真面目

機不可失 私 P蒲足 5粒鐘  Super Girls Heidi喪撩 BIGBANG勝利

事隔 3年, BIGBANG 5子終於齊腳,上週五( 12日)更拉大隊來港舉行一連 3日香港演唱會, 5子當然用盡渾身解數又唱又跳冧盡香港歌迷。

今次 BIGBANG來港主打開騷,但亦不忘出席 I.T搞的餘慶活動啦,唔只成為不少港女接近偶像朝聖的好機會,更有港星乘機集郵,好似 Super Girls中最萌成員 Heidi(李靜儀),週一( 15日)凌晨,就用盡辦法突破防線,成功狙擊把口最叻氹女的勝利撩傾偈。有美相伴仍未夠喉,之後勝利轉戰中環蒲到朝早 5點,夠晒盡興。

上週五( 12日)韓國神級男團 BIGBANG襲港,留港 4日的 BIGBANG除在博覽館開一連 3場演唱會,更在頭場及第二場完騷後,出席 I.T舉行的活動及 after party。吸引唔少睇完騷的港女繼續朝聖,當中連香港女團 Super Girls最萌成員 Heidi亦走去 after party集郵。

成功捕獲野生勝利,舉 V的 Heidi翌日即將與勝利的合照 po上 fb炫耀。網上圖片

勝利與 Heidi傾談了一會後,更主動介紹另一男性友人給 Heidi認識,當正 Heidi係自己 friend咁款喎!

T.O.P隊香檳飲大

BIGBANG出名 work hard play hard,在 after party活動上,揸住支香檳上台的 T.O.P同勝利玩到癲。

當晚 BIGBANG隊長 G-Dragon算最斯文,唔只成日戴住面具示人,還長時間企在台後的 DJ位,要勝利走埋去撩佢。

隊友大成亦不客氣,見大家飲得咁 high,亦攞起成杯紅酒大啖乾杯。

GD面具

個個飲到 high high哋,更有人目擊 GD醉住走,離開 W酒店時, GD一直用面具遮面;之後 5人轉去中環再蒲,還蒲到朝早將近 5點先捨得走。

成功突圍咬耳仔

據知一直是 BIGBANG粉絲的 Heidi,上週因工作在身,未能去演唱會捧偶像場,因偶像這麼近又那麼遠,所以 Heidi亦曾於 fb表示好傷心,但幾經辛苦, Heidi終於在週一( 15日)凌晨在尖沙咀 W酒店,由 I.T為 BIGBANG舉行的 after party內,成功狙擊 BIGBANG中最口甜舌滑的勝利。

當晚, BIGBANG休息的地方一直有保安人員把守,未經許可的人士不能進入,而《 FACE》目擊 Heidi最初一直在禁區範圍徘徊,但最後竟成功突圍,進入 VIP區,還引起附近的勝利注意,最後 Heidi與勝利不單展開傾談,說到興起時還咬耳仔,好鬼 close。全晚有女埋身的勝利仍未盡興,最後還轉場到中環同班兄弟留到朝早將近 5點先離場。開完騷仲蒲天光,真係好精力喎!

除勝利外,在勝利附近的大成亦不時與一齊到場的女 dancer玩得好開心,有女唔怕悶。

留港 4日, BIGBANG 5子除連開 3場演唱會,完騷後更出席 I.T舉行的活動,真係佩服 5子的精力。

BB high爆玩 hehe

一票難求的 BIGBANG香港演唱會,上週五( 12日)終於開鑼。一連 3場港騷中, BIGBANG完全唔留力,騷中 5子唔只大唱新歌〈 BANG BANG BANG〉及〈 Tonight〉等 hit歌,太陽更不時騷下一身肌肉引觀眾,勝利及 GD更上演 hehe摸面豬, VIP唔 high就假。

勝利一向玩得,所以演唱會中段, GD就喺台上突然摸勝利面豬,雖然基味甚濃,但全場 VIP尖叫。

5子中以太陽(中)最識做,不時解開衫鈕半掩半露出 fit爆肌肉, VIP真係睇到流口水。

鍾意就快D Share啦!