網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月3日 星期三

指家強重組有心結 世榮驚訝Paul超平靜 世榮,黃貫中,Paul,家強,葉世榮,





其他影片:>>






葉世榮被內地嫩妻施壓,焗求家強阿Paul重組Beyond搵多啲。雖然家強已經斬釘截鐵講明唔會做,但世榮並未有放棄。日前他在台灣做完信樂團的演出後,便立即返港,親自上門,搵過阿Paul和家強。「早幾日我返香港,都有抽時間分別去咗阿Paul同家強嘅band房見佢哋,當打個招呼,一個敍舊先。」葉世榮說。

和阿Paul再碰面,世榮坦言感覺好不一樣。「佢無晒憤怒,提到我嘅計劃,佢話隨時嚟得,隨時standby,但要先睇吓個騷嘅具體內容,依家係好初步。」

至於家強,世榮形容對方心中仍有一個結。「佢對過去嘅嘢係有啲睇法,我都有安慰佢、勸佢,但家強未放得低,簡單啲講,我哋先要嚟個停火協議,大家冷靜吓先!大家要明白家強性格,他對一個人感覺,唔係三言兩語可以改觀。」葉世榮說。

問到幾時安排三個人一齊見面,世榮就話要一步一步嚟。「要俾啲時間,突然間三個一齊坐低,會變咗好刻意。」
鍾意就快D Share啦!