掃呢頁CODE去手機

2015年6月2日 星期二

年底舉行婚禮 拒吃魚翅 Rosemary:唔會做太多布置 Rosemary,



年底舉行婚禮 拒吃魚翅 Rosemary:唔會做太多布置

2015-06-02 17:07:00



(攝影:張俊銘)

Rosemary與莊端兒(Xenia)今日去到中環,出席「全港首屆零廢棄週」發佈會,二人承諾並推動下星期嘅減廢運動。

Rosemary話自己愛飲咖啡,會自己帶備私家杯,減少浪費紙杯,Rosemary以英語說:「我喺屋企會花時間將垃圾分類,我喺年尾印度舉行嘅婚禮,唔會食魚翅,亦唔會做太多浪費嘅佈置。」

同張致恒(Steven)拍拖嘅莊端兒,一向有下廚煮食,佢話自己煮食時會安排適當份量,Xenia話:「如果同Steven一齊食,佢就會幫我食晒,好少浪費,所以佢肥咗。」Xenia自言最喜歡飲珍珠奶茶,佢話為咗唔放棄至愛又要環保,計劃帶水樽買外賣。



Rosemary年底舉行婚禮,佢話唔會有太多浪費布置。



莊端兒平時都有下廚煮食。



鍾意就快D Share啦!