網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月3日 星期五

意遊未盡 [忽然1周 - 1040] MW,



博出位

意遊未盡

夏日炎炎正好眠,錯喇!咁好天氣梗係出埠 hea吓你睇李克勤成家人同 Eric Kwok夫婦都分別去咗意大利嘆世界就知只係一家坐郵輪,一 pair搭飛機,人妻葉佩雯仲罕有露出事業線!放低繁忙嘅都市壓力,一個字——正!

葉佩雯 夫婦鬥露肉

平日好鍾意滑雪嘅郭偉亮,今次就一反傳統,帶埋老婆去咗意大利小島住白色小屋,曬太陽 hea吓!不過最有睇頭唔係個環境,而係 Grace游水玩 selfies,事業線現形;而 Eric都唔弱,着住泳褲喺露台曬,好疏肝呀!

李克勤 郵輪嘆香檳

9月就要同容祖兒開演唱會嘅克勤,搏殺前先嘆吓世界先。佢舉家坐郵輪歐遊,對住意大利拿坡里個大海,吹吹風,嘆香檳,爽呀!

李亞男 拍拖講耶穌

大病初癒嘅李亞男,呢幾日就靜靜雞同老公仔祖藍飛咗去西雅圖出席佈道會講見證。咦!唔知有冇順便造人仔呢?

鄧梓峰 挪威玩海盜船

見識廣博嘅十郎,出埠嘅地點真係唔同啲,佢去挪威奧斯陸,睇 Viking Museum真正嘅海盜船,肯定又學到好多嘢

鍾意就快D Share啦!