網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月3日 星期五

選港姐都有贏在起跑線? [忽然1周 - 1040] 港姐,MW,



《蘋果日報》圖片

靚抽王

選港姐都有贏在起跑線?

近日,應屆落選港姐 Ashley同 Monnie好似有啲唔順氣,透過傳媒表達心聲,指出原來選港姐都有所謂「贏在起跑線」,入選港姐一係學歷高,一係就家底富貴,一係就同大台有關係(而佢哋就大學讀唔到,屋企賣牛雜)……唔,究竟係選唔到唔順氣,定係真有其事?我哋娛樂法庭就儘管攞出證據,睇吓事實係點:

當選港姐一定學歷高/有家底?

1.正方論點:

2014年冠軍邵佩詩

學歷:畢業於溫哥華西門菲莎大學

家底:維他奶創辦人邵蔚明之孫女,維他奶係大台廣告商

2013年冠軍 陳凱琳

學歷:畢業於溫哥華西門菲莎大學

家底:被傳媒發現屋企坐擁數項物業,父親為隱形富豪

2012年冠軍張名雅

學歷:畢業於加拿大哥倫比亞大學

家底:張堅庭世姪女

結論:即係話,近三年當選嘅港姐,全部都符合「學歷高/有家底」呢兩個特質,證據成立!

2.反方論點:

邵佩詩( 2014年港姐冠軍):「冇呢啲事,有評判先選到入去,係專業決定。我覺得後台唔重要,最重要臨場表現……而且參選時只填提名人名,入圍後先填父母名。」

法官秒殺:「哦,即係你覺得你唔填阿爸阿媽名就冇人識你?冇人知你係維他奶後人?你大學畢業喇,入咗娛樂圈呢個大染缸喇,咪咁天真啦小朋友。」

蔡思貝:「我後台係零,爹哋係公務員,媽咪係家庭主婦,唔識無綫高層……」

法官秒殺:「其實我覺得你係當屆最好㗎,咁點解你唔係冠軍係亞軍呢?」

結論:反方證言太 pure太 true,證據不成立。

娛樂法庭

凡事講證據,唔係吹得就吹。

鍾意就快D Share啦!