網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月17日 星期五

黃又南搞唔掂溝女戰車 [忽然1周 - 1042] 又南,黃又南,MW,



架車過咗燈就跪低,睇又南落車個樣幾咁無奈。

媽咪姐

黃又南搞唔掂溝女戰車

前兩年,黃又南自爆幫家人還七百萬巨債,搞到「每個月得千幾蚊使」。依家債務搞掂,又埋咗大台得閒拍吓劇,仲同過氣港姐季軍劉佩玥打得火熱,事業愛情睇落都幾順吓。

嗱,又南依家叫做搵到錢,正常都要執吓啲行頭啦。不過捱慣嘅佢,架車揸咗 10幾年,壞咗數十次都仲未捨得換。呢日媽咪姐喺銅鑼灣就睇住又南架車行行吓死火,佢落車望咗兩眼,就皺晒眉將架車擺埋一邊,然後去車房搵救兵。查實架車用咗咁多年,又成日跪低,係時間退休啦。好彩呢次唔係載住劉佩玥,如果係就頭痕喇!

諗住自己動手搞搞佢,點知都係搞唔掂。

又南最後要去車房搵幫手,睇佢煲住煙仔等整車,除咗𢱑水吹,真係冇嘢可以做到。

港姐專車

又南呢架戰車揸咗十幾年仲未捨得換,兩個月前就俾《忽周》撞到佢用呢架車接劉佩玥。

鍾意就快D Share啦!