掃呢頁CODE去手機

2015年7月2日 星期四

梁炳夫婦 日日中環咇 [壹週刊 - 1321] 梁炳,M1,梁漢文



同你吟一吟

梁炳夫婦 日日中環咇

嚟緊八月會喺紅館開演唱會嘅梁漢文,雖然未正式埋位做個唱彩排,但要定時定候開會,揀歌定裝度 rundown,冇日得閒。早個禮拜,《壹》仔一連兩日喺中環見到梁炳同老婆 Karen,開完會喺附近 tea,就算唔坐低 coffee shop,都買外賣走。

自從許志安跟番 Paco轉會太陽娛樂, Big 4就叫停一切,二五話其實太陽娛樂唔介意打破門戶,一齊合作,但作為梁炳同蘇康嘅老闆林建岳、任賢齊(大岳娛樂)就唔係咁諗,最終小齊搵咗黃家強組成「男人幫」,閂埋門一家親。今次梁炳個唱,就係要為「男人幫」將來出碟唱巡迴試水溫。

以前嘅 Big 4,許安蘇康打單泡大陸登台唱極都有,張衞健就拍劇自肥,至於新組「男人幫」嘅小齊、家強就更加唔缺錢,諗深一層,都係梁炳最受惠。

19/6

日日定時定候現身中環嘅梁炳,同梁炳嫂 Karen坐低 tea咗半個鐘。

發現鏡頭,梁炳「掘」實《壹》仔,手指指話俾老婆知。

18/6

去蘭芳園買凍奶茶,梁炳留低老婆等外賣,自己先去攞車。

鍾意就快D Share啦!