網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月5日 星期日

拍拖14年唔願娶 黃德斌女友大肚逼婚 黃德斌,





其他影片:>>






52歲黃德斌喺《風雲天地》入面做汪阿姐大仔,先後結過2次婚,但現實中嘅佢,卻要女友Joyce等足14年。

黃德斌早幾年話過儲夠彈藥就會結婚生仔,到時想減產幾年,專心陪仔女成長咁話,仲話生唔到嘅話,領養都OK。講就咁講,但佢呢幾年由大配角升做一、二線小生,平時又冇咩特別洗費,話儲唔到錢你都唔信

女人青春係有限嘅,Joyce都三張幾,今日(7月5日)就有報導指,Joyce決定用肚逼婚,目前已懷孕3個月,佢近期身材圓潤不少之餘,手上仲戴有卡地亞黃金鑽石婚戒,越睇越似奉子成婚。有知情人士仲透露,佢哋未去註冊,諗住生完B先擺酒,又希望婚宴簡簡單單,兩家人齊齊整整食餐飯就算。

Joyce今次意外有B,一向愛小朋友嘅佢一定好開心,而德斌亦要接受現實,為咗女友同BB,依家已經戒梗煙。另外,德斌為搵奶粉錢,仲一改低調唔應酬嘅態度,主動向合作過嘅導演搲撈。

男人,果然係要逼嘅!
鍾意就快D Share啦!