網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月28日 星期二

江華14年後再評娃娃舜:唯一唔同係肥咗 江華,





其他影片:>>






神隱14年既黃宏舜(娃娃舜)噚晚喺荔園同雨僑合唱《娃娃愛天下》,情況一如當年喺婦女節目既表現一樣,獨特風格兼同怪異唱腔,唱到高音位就走音。 嗰陣喺節目做評判嘅江華,揶揄娃娃舜「過份自信」,呢段片喺網上瘋傳咗好耐,0依家娃娃舜再現人前,又點可以唔搵番江華再評一評佢既表現!

轉咗行做保險既江華,今日接受《蘋果》既電話訪問,佢話:「我睇咗嗰條片, 同十幾年前分別唔係太大,我所指既係嗰個演繹,依然係走音、高音又唔到,唯一唔同嘅係肥咗,我唔係要話佢啲乜嘢,如果佢真係要唱歌,其實應該要搵個人學唱歌,基本既音準都唔到。」講番當年既批評,江華話:「10幾年前我話佢太有自信嘅意思,係有自信到地步到好似唔駛去練,唔駛求證自己問題喺邊,走音到咁都夠膽企出嚟唱,仲要上電視喎,唔係喺屋企個沖涼房,所以我咪強調係咪自己唔知?我唔係批評佢,係鼓勵佢,做人應該有啲自信係枱起頭,喺片見佢成熟咗,信心嚟得強烈啲,自然啲,建議搵導師去指導吓。」

娃娃舜一出,坊間有唔少有人覺得佢既堅持好有意義,江華就話:「呢個勇氣係嚟自好多人俾,假設今年如果冇人提呢個人,冇人再去講呢一事,咁你就消失咗,但係今年有人去提佢,有人去講佢,話好想聽你唱,想見到你呢個表演,呢個咪無形之中俾咗勇氣對方,所以點解話人係要互相鼓勵、關心同關懷,呢個係一個無形嘅力量,係一個好強大嘅催化劑。」

唔知江華又有冇佩服佢呢?佢話:「咁睇吓你從邊個角度去睇,你真係唱歌,搵個人學吓,起碼知道乜嘢叫走音,宜家個問題係咪叫唔知,唔知高音唔到,唔知自己走咗音,呢一樣係好緊要,即係同做人一樣,係咪知道自己不足,抑或覺得自己好好,如果你覺得自己好好,咁咪唔駛進步囉,但係你覺得自己都唔夠,咪去學習繼續提升自己,呢啲係兩樣嘢嚟。」但係佢都覺得成件事係好事:「大家都好關心某啲人,或者互相關心,呢件事一定係好,但係最緊要知道自己問題喺邊,然後對症下藥。」

鍾意就快D Share啦!