網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月24日 星期五

1麥明詩「除草」不力「毛」啦啦獻醜 麥明詩,



12位港姐首度以泳裝會傳媒,大熱1麥明詩卻以「毛」敵姿態出場下身露毛,其他佳麗亦相繼失守,3羅丹虹及7吳佩欣下身現形。不過擁22吋蛇腰的吳佩欣就弗到漏油,與另一熱門4龐卓欣齊齊晒腹肌,戰鬥格上陣!

麥明詩清減不少,未料泳褲走位。

龐卓欣與吳佩欣(右)狀態好,更齊晒腹肌。

陳靜儀直認上圍縮水。

林凱恩郭嘉文瘦到現胸骨。

郭嘉文

羅丹虹是十二位佳麗中最高挑。

城中熱話,《2015香港小姐競選》12強佳麗昨午首次齊齊以泳裝亮相,於沙田一間酒店行Catwalk,美中不足是泳衣款式較「密實」,雖然是兩件頭能讓佳麗騷纖腰,但上身是Ruffle Top款式,未見波濤「胸」湧之效。一直被視為大熱的「十優狀元」麥明詩,卻在眾目睽睽下「毛」啦啦失守!雖然挺胸收腹,但三圍32.5、22、33的她除了明顯減磅致胸骨現形外,更被發現下身露毛,認真尷尬!事後她察覺相當驚訝,隨即又9秒9極速收拾心情說:「希望大家焦點唔放喺嗰度,事前已經做好防走光,但意外都係發生。(之前喺日本排舞都走光?)自己粗心大意,下次一定會注意好!」

增磅失敗阿媽心痛

放眼12位佳麗,麥明詩可算是瘦削之最,但不覺過瘦,並說:「燕瘦環肥啫,自己正常飲食,都係瘦咗啲啲。(壓力太大?)依家比之前輕鬆咗。」問到會否考慮增肥應戰,她說:「試過,但係失敗。(屋企人心痛?)媽咪特別心痛!」對於今次的泳衣款式,她更是舉腳贊成:「密實都係好事,之後會有更多驚喜。」談到被起底公開陳年比堅尼照時,她說:「出現番都覺得奇怪,參選嗰陣已經Delete咗。」

羅丹虹下身現形

由於泳衣質地料薄,羅丹虹及吳佩欣不慎下身現形,防不勝防!5呎7吋的羅丹虹是最高挑的佳麗,行Catwalk台型十足,而吳佩欣一身古銅色肌膚,更擁腹肌大騷線條美,她自信地表示有賴經常運動及食得清淡,又指各佳麗都進步神速,故現階段亦不能偷懶。她又笑指泳衣過分密實,冇得發揮:「都可以咁講,不過大會都幫我哋做足安全措施!」

而「翻版朱晨麗」10陳靜儀比之前清減不少,她自爆上圍縮水,但堅稱身材最緊要勻稱:「以前少運動,參選後有減肥,上圍細咗都唔可惜。」9郭嘉文則否認激瘦:「同之前差唔多,想食得更健康,體態更完美。(今次泳衣太密實?)第一次都係安全啲好,大家唔使咁大壓力。」而她與「肥版香香」5林凱恩拍照時不約而同玩收腹,結果瘦得胸骨現形。

麥明詩清減不少,未料泳褲走位。

龐卓欣與吳佩欣(右)狀態好,更齊晒腹肌。

陳靜儀直認上圍縮水。

林凱恩郭嘉文瘦到現胸骨。

郭嘉文

羅丹虹是十二位佳麗中最高挑。

鍾意就快D Share啦!