掃呢頁CODE去手機

2015年7月27日 星期一

「神獸天使」胡中慧大肚 勁谷36E上圍 胡中慧,





其他影片:>>






現年27歲、曾經參選過11年港姐,以前做過「神獸天使唔持狗」嘅胡中慧(Sandy)於娛樂圈發展平平,去年同無綫約滿後唔再續約,年初與圈外男友於悉尼註冊結婚,並於今年5月喺香格里拉延開27席舉行婚宴。

原來Sandy急住結婚,是因為年初發現有喜,喺婚紗相中明顯見到Sandy微隆腹部,並勁谷36E上圍。最近Sandy更加不再收收埋埋,不時更新instagram,大曬巨肚相,估計已懷孕近7個月。

Sandy o依家已經係全職家庭主婦,平時工作就係吃喝玩樂,空餘時間會去沙灘游水兼曬太陽,並會陪老公到球場打籃球,見Sandy老公非常鬼馬,將籃球放落自己衣衫內扮大肚與老婆合照,Sandy笑問﹕「Who has a bigger baby bump 。」Sandy還非常好胃口,除了冬菇、Pizza外,仲唔怕生冷食物,連雪糕同壽司都一樣放落口,百無禁忌。而當中亦有BB嘅新衫、頭飾同口水肩,全部都是粉紅色系列,估計今胎是生女。

記者今日致電Sandy未有回覆,有份擔任伴娘嘅Coffee今日喺電話中透露兩人噚日先相約見面,佢話﹕「我之前去咗美國做嘢,好耐冇見,噚日收工(教瑜珈)後同佢哋兩公婆同一個朋友一齊食嘢。」可知Sandy幾時預產期?佢話﹕「唔方便講,但開心事。」另一「神獸天使」白雲早前都宣佈明年結婚,問幾時輪到佢?Coffee話﹕「唔想拍拖住,依家好忙,要努力搵錢先。」

(胡中慧IG圖片) 胡中慧仍是「神獸天使」之時 (資料圖片) 老公扮齊齊大肚,真搞笑(胡中慧IG圖片)
素顏Look都好得(胡中慧IG圖片) 著上婚紗時明顯谷胸 (胡中慧IG圖片) (胡中慧IG圖片)
買粉紅衫仔,今胎似乎係女仔 (胡中慧IG圖片) 仲食生冷嘢? (胡中慧IG圖片) 個肚都幾大 (胡中慧IG圖片)
(胡中慧IG圖片)
鍾意就快D Share啦!