掃呢頁CODE去手機

2015年7月19日 星期日

美魔女之爭!50歲羅霖挑戰49歲泰國女班主 羅霖,



美魔女之爭!大家鍾意本地薑定過江龍多啲呢?

next 1/1 pre

各地爭相報道羅霖的新聞!

next 1/1 pre

羅霖已經50歲及為三子之母。

next 1/1 pre

羅霖身材火辣辣。

next 1/1 pre

羅霖話要靚就唔可以懶!

next 1/1 pre

呢個就係來自泰國嘅49歲索爆足球女班主倫盼林森。

next 1/1 pre

都係一樣,點睇都唔49歲。

next 1/1 pre

仲要係足球班主,真係冇得輸!

next 1/1 pre

身材都係好好!

next 1/1 pre

肌齡逆轉呀!

next 1/1 pre

擁34C上圍的「美魔女」羅霖,以50歲之齡在書展推出處女寫真集,不但哄動全港,熱潮更席捲全球!繼早前英國《每日郵報》以大字標題勁煲羅霖「難以相信她已年過50歲,更是三子之母」,又激讚她「零皺紋」,羅霖再勢如破竹,昨日就有世界各地多個媒體紛紛報道羅霖今次豁出去出寫真,包括新加坡、泰國、韓國、日本等地方。今日再有墨西哥電視台在社交網指她擁有「十年如一日的身材」,並介紹她過去是選美出身。羅霖今次成為國際紅人,認真巴閉!

在泰國媒體報道羅霖事跡後,有人即把她與擁33C上圍、49歲索爆足球女班主倫盼林森(Nualpan Lamsam)相提並論,成美魔女之爭!50歲vs49歲,到底誰是終極凍齡女王?現為泰國足球超級聯賽球會「泰港」女子足球隊班主的倫盼林森,儘管年近半百,但外表卻猶如30歲少婦,實在凍齡有功。早前倫盼林森在世界盃外圍賽泰國對台灣時亮相,就有球迷把她與40歲的「台灣第一名模」林志玲相提並倫,可謂美絕足球界!至於保養得宜的她,不但身家豐厚,還對推廣泰國女子足球極有熱誠,她曾表示希望借此激勵泰國女性獨立自主,勇於實現夢想。內外兼備的倫盼林森除了火速贏得不少男粉絲,其女強人形象更成為泰國女人的偶像!

對於今次倫盼林森向羅霖「挑機」,不少網友都大讚羅霖與倫盼林森肌齡逆轉,簡直神乎其技,紛紛留言:「佢哋係食防腐劑大?」、「用幾多盒護膚品都唔夠佢揮!」至於羅霖也透過電話訪問中表示:「佢係足球女班主,咁佢叻我好多!」她又表示自己生過小朋友,可能比倫盼林森「輸蝕」:「如果一個女人,大家都50歲,生過同未生過小朋友係兩回事,未生過keep係容易好多,因為啲肚位冇咁鬆,所以好想知佢生過未?」對於自己的新聞在各地報道,她說:「唔係咁誇張嘛?去到咁遠?真係好開心,連日都有世界唔同地方嘅報道,可能就嚟入世界紀錄!」她還大方透露凍顏術:「keep fit係一個長期運動,唔好懶咁就得。我依家都要戒食消夜同零食,雖然冇咗啲樂趣,但為工作同靚都冇辦法。」

鍾意就快D Share啦!