掃呢頁CODE去手機

2015年7月18日 星期六

6歲美心妹妹擘髀寫真惹爭議 家長們怒轟︰唔係等錢洗到咁呀? 美心妹妹,楊鎧凝,





其他影片:>>






6歲「美心妹妹」楊鎧凝,今年殺入書展出寫真集,標榜去韓國取景兼賣萌生活照。不過部分照片原來有佢露底褲、擘髀同patpat等動作,被外界狠批意識不良。防止虐待兒童會更指圖片令人不安,呼籲出版商抽起有問題照片。

寫真集負責人兼攝影師Ronald Lam,接受電台訪問嗰陣表示,寫真集係以可愛天真遊記出版,成本書睇到嘅係小朋友笑臉,冇刻意賣弄色情,又話當時係隨拍,冇指導動作式拍攝,「唔明點解大家要用有色角度去睇…全都有衣服覆蓋,無露任何器官。」至於揀相方面,Ronald指係從美學角度去揀,承認當時冇從家長角度去睇。

而即將退休嘅鮮魚行學校校長梁紀昌,今日亦喺電台節目中表示,「可以影好多部位,但點解要專登影大脾、影Patpat?」佢話寫真集濫用小朋友童真,批評寫真有意淫成分。唔少家長都同校長睇法一樣,照片曝光之後,家長們插爆攝影師之外,亦有人狠批楊鎧凝媽咪,「個攝影師、出版商唔係白痴就係賤格,只為賺錢。個阿媽更垃圾,太暴露的照片應該自己收藏,而不是公諸於世!」

至於楊鎧凝媽咪,之前就喺facebook回應,詳見如下:

就昨日媒體報導及Fans的關心有需要回應如下: “童萌時光”從攝影到出版—直懷疑此書能否出版?因在香港有否讀者會買”小孩子”的相片集。及後出版社按”計劃”出版,能對Celine留有一個非常的記念感到開心。今次也沒有收取出版社一分一毫。攝影行程是在韓國旅行過程中捕捉Celine的每—刻。因全程我也在現場,到後期出版社揀相時並沒參與。今次傳媒提及的幾張相片是在Celine睡覺及睡醒時拍攝。事後傳媒喜歡將Celine的相與其他姐姐的寫真集比較也是絕對”始料不及”。與家人商量後為免影響大家對”童萌時光”的觀感,與出版社商量,之後印刷時把那幾張相抽起。Celine今次濟州之旅非常愉快,此書的目的也是想把小孩的快樂帶給每一個人。祝大家每一天也有快樂時光! Celine媽

鍾意就快D Share啦!