網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月12日 星期日

(9)郭嘉文變臉殺上瀛戰(1)麥明詩 麥明詩,

郭嘉文獲化妝師指點後,化出靚妝,電力大增。

(9)郭嘉文變臉殺上瀛戰(1)麥明詩

【陳永峯日本直擊】無綫《2015香港小姐競選》昨日安排12位佳麗在日本向國際著名化妝師Michou.學化妝技巧,當中(6)吳慧堯、(7)吳佩欣、「城大學生」(9)郭嘉文及「眼科醫生」(12)朱嘉莉等成功改頭換面,以俏麗妝容示人,電力大增,其中郭嘉文更自誇化妝後似日本女仔,很可愛。反觀「高挑Charlie」(1)麥明詩及其宿敵「寸嘴Ada」(4)龐卓欣被連日緊湊行程「摧殘」後跌晒Watt,慘遭其他佳麗們後來居上!

今屆港姐日本外景昨日進入第五天行程,12位佳麗到東京惠比壽區一家化妝教室,向國際著名化妝師Michou.學化妝技巧,下午則轉往儀態教室接受儀態訓練。佳麗們經過連日來「朝8晚11」的緊湊行程「摧殘」後,現身化妝教室時已顯得有點疲憊,大熱的(1)麥明詩(Louisa)更一臉倦容,其宿敵「寸嘴Ada」(4)龐卓欣(Ada)亦顯得後勁不繼,自爆上堂時精神渙散。

唔夠瞓慘過考試

經大師指導後,佳麗們紛紛換上新妝容示人,原本不算起眼的(6)吳慧堯(Hayton)、(7)吳佩欣(Sylvia)、「城大學生」(9)郭嘉文(Karmen)及「眼科醫生」(12)朱嘉莉(Sunshine)等令人刮目相看,電力大增!對於化妝後脫胎換骨,Karmen興奮表示:「導師教咗我哋日式化妝,消化完學咗嘅嘢後,覺得自己都有啲似日本女仔,好可愛。導師提醒我面色比較蒼白,因為平時化慣淡妝,之後會注意化濃啲。(今次行程好辛苦?)係辛苦嘅,但學咗好多嘢,大開眼界。」任職化妝品公司的Hayton,卻自爆甚少接觸化妝,笑言要靠化妝加分:「多謝大家讚我靚咗,覺得信心大咗。雖然自己做呢行,但平時好少化妝,之後會注意多啲。」

郭嘉文變妝前
  • 郭嘉文變妝前
(1)麥明詩呻唔夠瞓,精神不太充足。
  • (1)麥明詩呻唔夠瞓,精神不太充足。
(4)龐卓欣自爆眼袋愈來愈黑。
  • (4)龐卓欣自爆眼袋愈來愈黑。

跌Watt的Louisa坦承休息不足:「咁大個女最辛苦係呢次,平均每日都係瞓5個鐘,以前讀書考試幾辛苦都會畀足8個鐘自己休息,咁先有充足精神應付。」問到化妝經驗,Louisa說:「由細到大都好少化妝,直至去外國讀大學,多咗交際機會,所以先學,都係上YouTube睇片學。(有冇遇過烏龍事?)朋友笑我化妝淡,化咗好似冇化。導師都話我有高低眉,要注意平衡。」

著名化妝師Michou.(黑衫)教佳麗們化妝技巧。
  • 著名化妝師Michou.(黑衫)教佳麗們化妝技巧。
三位佳麗變妝後都較之前更加明艷照人。<br>(7)吳佩欣
  • 三位佳麗變妝後都較之前更加明艷照人。

    (7)吳佩欣
(7)吳佩欣變妝前
  • (7)吳佩欣變妝前

(4)龐卓欣眼袋黑

同樣一臉疲憊的龐卓欣大呻說:「聽日仲要再早啲起身,4點。今日上堂好想集中精神撐住,咁大個女最辛苦都係呢次,但辛苦得好有價值。」Ada稱導師指其眉妝畫得太深:「導師話我化到兩條蟲咁,原本以為自己化妝都算OK,依家先知原來化得唔靚。嚟到日本覺得唔夠休息,眼袋仲愈嚟愈黑,都有問導師點補救。」

(12)朱嘉莉
  • (12)朱嘉莉
(6)吳慧堯
  • (6)吳慧堯

港姐等你起底

爆料熱線:3600 1022

爆料傳真:3600 1000

爆料email:ent@on.cc

鍾意就快D Share啦!