網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月26日 星期日

生B有難度 楊愛瑾怕愛犬呷醋踩肚 楊愛瑾,



我相信生B同養狗仔係可以共存嘅。

next 1/1 pre

今日Miki短褲仔現身。

next 1/1 pre

仲抱埋愛犬Toffee,好可愛喎。

next 1/1 pre

不過佢就話Toffee慣咗踩住佢個肚瞓,咁得人驚?

next 1/1 pre

睇嚟首要條件係要訓練Toffee分開瞓。

next 1/1 pre

Miki與郭永淳(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人楊愛瑾(Miki)下午帶埋家中愛犬Toffee出席關愛動物活動揭幕禮,Miki介紹Toffee已經6歲有多:「佢係仔仔,佢係屋企養嘅狗狗生出嚟,我同佢相依為命,佢成日等我返屋企,之前我喺屋企裝咗個cam,諗住睇佢喺屋企做啲咩,發覺佢全日都喺到瞓覺,等我返屋企。(你見佢成日咁會唔會心痛?)都會呀,佢會等我返屋企攞啲玩具表演我睇,所以我都諗過返屋企住,或者請個工人陪住佢玩。」

現場眼見Toffee離不開Miki,問到其未婚夫、永安集團太子爺郭永淳會否呷醋?Miki就說:「唔會,佢哋好friend,其實佢哋好鍾意大家。(會唔會養多一隻?)我都想養多一隻,但有人話唔好,佢好易呷醋,我未有咁多時間,我出去做嘢要好耐時間。(係咪驚第日要生小朋友,怕冇時間照顧bb?)bb遲早都會生,但冇話因為依樣而唔養多隻,我依家自己住,又冇工人,屋企人又住得遠,出去做嘢要十幾個鐘。」

另提到Miki籌備婚禮如何?Miki就笑言:「已經搞緊,都整左好耐,有好多定案。(幾時舉行?)應該下年,但好多嘢未落實。(請教吓Kary吳雨霏?)會呀,佢啱啱嫁完,都會問佢。(好似Kary咁喺意大利或者外國舉行婚禮?)唔去咁遠,想簡單,想只係請close嘅屋企人同埋朋友,愈簡單愈好,搞得大型好似唔似慶祝,似做嘢。(婚後即生B?)順其自然啦,Toffee可能會呷醋bb,有時候佢見我同小朋友玩,或者抱小朋友玩,佢會呷醋。佢依家同人瞓,佢會踩我個肚,所以都幾驚。(第日三個人一齊瞓?)唔知,狗狗慣咗同我一齊瞓,佢見我同人搭膊頭,佢又想搭。」

鍾意就快D Share啦!