掃呢頁CODE去手機

2015年7月4日 星期六

真係不和?光洙唔要熊黛林要Baby Baby,李光洙,光洙,熊黛林,Angelababy,





其他影片:>>






《Running Man》(RM)佢哋今晚首度以齊人姿態嚟到亞博館開見面會《Race Start ! Season 3: RM Special Tour in Asia》,七位成員劉在錫、金鐘國、李光洙、宋智孝、Gary、HaHa以及池錫辰就先到香港天際萬豪酒店出席記者會。

‧眾成員推介香港好去處,池錫辰介紹劉在錫去旺角飲鮮榨果汁,劉在錫又笑指去Soho區識女仔,請成員守秘密。

‧Gary被爆係「party中毒者」。

‧光洙最想請Angelababy上《RM》,俾金鐘國話佢對唔住熊黛林

‧光洙用國語向熊黛林表示:「我愛你,我愛你。」

‧劉在錫搞笑表示隊中有人好小器,而當事人亦好大力,暗示係金鐘國。

訪問環節上,問到點解劉在錫會出席香港嘅見面會,佢就表示之前一直都好想出席見面會,不過因為工作太忙,但每次成員去完海外活動都會同佢分享海外啲粉絲有幾好,令劉在錫都心郁郁,所以決定抽時間嚟香港。

由於劉在錫比較少嚟香港,成員都各自向佢推介好去處,池錫辰就介紹劉在錫去旺角飲鮮榨果汁、Gary就推介去飲茶、金鐘國就表示叫劉在錫去club飲酒,劉在錫即揮手表示自己唔識飲酒,不過之後又鬼馬地表示:「如果我去Soho區識女仔,大家守秘密嘅話,我就話俾大家知啦。」

問到對港迷印象如何,HaHa就表示大家都好熱情,由機場開始到去到會場,一直俾咗好多加油佢哋。

咁除咗香港之外,有咩地方想去?成員都表示想去西班牙,金鐘國更表示:「有club呀,有club呀。」主持問金鐘國係唔係好鍾意去club,成員就表示係鍾意party,更踢爆:「Gary唔係鍾意party,係愛party。」暗示Gary係「party中毒者」。

問到想邀請乜嘢港星或內地星上《RM》或出席《RM》見面會,光洙即表示:「Angelababy。」不過因為光洙同熊黛林拍緊內地戀愛真人騷,金鐘國即表示光洙嘅答案好對唔住熊黛林,又用國語代光洙向熊黛林道歉。之後金鐘國就表示想邀請嘅星係熊黛林,光洙即表現得非常唔好意思,即用普通話向熊黛林表示:「我愛你,我愛你。」

最後問到七位成員點維持友情,池錫辰笑言完成拍攝後唔見面就可以。Gary同HaHa亦表示因為拍攝《RM》而識到成員,感到好開心。劉在錫就搞笑表示隊中有人好小器,而當事人亦好大力,暗示係金鐘國。

採訪、攝影:黎嘉穎、陳慧安、馮嘉銘 「周一情侶」Gary同宋智孝就默契十足要舉起手指。 池錫辰喺記者會上就喺Instagram上載同李光洙同宋智孝嘅合照。
(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!