掃呢頁CODE去手機

2015年7月12日 星期日

嘉儀BB激罕小背心 欣賞羅霖Keep得好 羅霖,周嘉儀,嘉儀,





其他影片:>>






今日傳出前新聞主播周嘉儀都會殺入今年書展?原來佢第一次畀咗四個大隻仔,喺幫娜姐舊愛陳偉成(Avis)同另外三個男模出嗰本《G.Y.M.動起來》客串做運動,佢同《蘋果》講:「完全唔係出寫真,嗰本係教人做運動嘅書,形象健康,同埋呢本唔係我出嘅書,我純粹係友情客串,相信我嘅篇幅好細。」

提到報道以33C上圍殺入書展,嘉儀BB笑笑口話:「本書入面都係普通運動服,冇乜特別,唔係sell性感,我style從來唔係咁,都係用一個健康角度教大家做運動,推廣健康生活。」

嘉儀BB客串都成為focus,佢話其實今年年頭冇做主播已有書商搵佢出書:「我朋友高芳婷都會出書講主播生涯,我都會去書展支持吓佢。年頭都有出版商approach我出書,我自己想一字一句寫,唔想假手於人,我concern係時間用得多,出散文同相集都想,寫真sexy就一定唔得,唔會考慮。」嘉儀BB仲話唔係因為怕醜:「我唔考慮呢方面,係唔同形象,我從來冇呢類賣同行性感,冇咁嘅quali。」

年年書展唔少藝人0靚模都出寫真,嘉儀BB覺得:「書展係要唔同類型嘅,好正常。」嘉儀BB都有留意今年最為焦點嘅羅霖,仲大讚對方:「我見到佢啲新聞好多,日日都有,都好欣賞,佢好靚,好犀利,keep得好好。」

嘉儀BB小背心!
同Avis玩波 真係好健康o架
不過封面就冇嘉儀BB嘅
鍾意就快D Share啦!