網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月4日 星期六

智孝BB狂晒《RM》集郵照 同Gary玩避忌 智孝,Running Man,RM,宋智孝,



【好刻意囉】智孝BB狂晒《RM》集郵照 同Gary玩避忌

2015-07-04 12:46:00



韓國大熱綜藝節目《Running Man》噚晚喺香港亞博館舉行粉絲見面會,七位成員喺台上施展渾身解數,落力演出。

而當中宋智孝、Gary同劉在錫一做完騷就即離開香港,原本Gary應該今晚先走,不過唔知佢係因為有工作係身定係要「愛相隨」陪住智孝,所以噚晚就同埋智孝一齊走。

而智孝噚日亦趁開騷前喺微博上載咗七張自拍照,當日全部都係智孝同《RM》成員影自拍照,而智孝同各成員好不親密,不時頭貼頭舉晒V影合照,其本上所有成員智孝同貼得好近同親密,唯獨「周一情侶」嘅Gary佢就轉玩低調,智孝同Gary影合照時都只係一個企喺前,一個企喺後面,同其他成員比較起來就好似生疏啲,唔知智孝係專登同Gary保持距離定係唔小心咁影呢?















鍾意就快D Share啦!