掃呢頁CODE去手機

2015年7月2日 星期四

高海寧挑逗金剛呻惡頂 金剛,高海寧,



高海寧(高Ling)、金剛及阮小儀等昨日到將軍澳電視城為無綫新劇《愛情食物鏈》拍攝,該場戲講述高Ling即場劏鱔參加廚藝比賽,更要挑逗金剛,令她大呻難演:「我未試過同佢咁近!見到佢好多鬍鬚,成日忍唔住笑。到真係拍嘅時候就要借視線,最後拍出嚟搞到我好似鬥雞咁!」

高Ling徒手攞龍蝦都面不改容,勁呀!

小儀和金剛頻頻鬥嘴,感情似乎唔錯喎!

小儀忙爆冇得抖

金剛則笑言現實中的高Ling「不可能」吸引他:「我已經習慣咗小儀,轉唔到口味!算唔會有好下場。」身旁的小儀不禁反駁,更將金剛女友陳蕊蕊擺上枱:「有人識得欣賞同埋肯啃呢舊嘢(指金剛),真係好偉大!」金剛又戥身兼電台DJ的小儀辛苦,但亦不忘以「更年期」揶揄她,小儀表示樂於在繁忙中感受團隊溫馨,更曾獲劇組遷就調更以縮短拍攝時間,她說:「抖多一個鐘得一個鐘」

高Ling徒手攞龍蝦都面不改容,勁呀!

小儀和金剛頻頻鬥嘴,感情似乎唔錯喎!

鍾意就快D Share啦!