掃呢頁CODE去手機

2015年7月27日 星期一

疑被姦夫虐打 中山美穗首回應:真係好過份 中山美穗,



【傳足半年】 疑被姦夫虐打 中山美穗首回應:真係好過份

2015-07-27 09:40:00



現年45歲嘅日本影后中山美穗,當年憑美貌同埋氣質迷盡亞洲觀眾,不過女神嘅擇偶口味出名另類,02年宣佈嫁畀作家兼音樂人辻仁成,可惜婚姻維持12年卻不歡而散。

美穗上年已同辻仁成結束12婚姻,同時被爆搭上音樂人澀谷慶一郎,美穗仲為姦夫放棄10歲囝囝,健康形象破產。半年前,美穗被指同澀谷慶一郎去中目黑酒吧談心後,美穗一度醉倒街頭,當時澀谷嘗試用力把美穗抬起,仲一邊嗌:「起身」當時佢哋醉到不似人形,澀谷竟然向美穗個肚狠狠咁伸咗一腳,事後有網民話拋夫棄子嘅美穗唔抵可憐。

事件傳出後,似乎冇影響美穗同男友嘅感情,亦有如常出街拍拖,而噚日美穗忽然有感而發,透過twitter回應被打傳聞:「講到咁肯定我被虐打,真係好過份,根本冇咁嘅事,我更加唔會喊住借酒澆愁。」



消息傳出後,美穗同男友仍如常拍拖。



噚日終於作出回應。

鍾意就快D Share啦!