網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月14日 星期二

邵仲衡:兜兜轉轉 邵仲衡為演戲「放棄」內地生意 邵仲衡,



肥胖了的邵仲衡笑言如果變瘦反而會顯得老。

next 1/1 pre

雖然無綫重播《大時代》早已落幕,但「丁孝蟹」邵仲衡在電台訪問中,被問到當時有否跟李麗珍「撻着」?邵仲衡說:「真係冇,不過當年我哋好後生,每日都要面對對方,如果真係有過電都係人之常情。」他直認自己只喜歡演戲,除了演戲以外的工作都興趣不大,這樣跟拍檔談情說愛,不會戲假情真嗎?他笑說:「呢啲係考驗亦係是福利。」

退出演藝圈後轉做車的生意,目前內地的生意已經全部給了同事與兄弟去做,他自覺人的一生好多轉折點都是一覺醒來突然沒有了興趣就不做了。他舉例說:「好似我曾經熱衷炒股,但之後發覺每日做住同一樣嘅事,都唔知為乜,無論幾貼近股市最後都係輸,覺得好嘥自己時間。」

提到同老婆關係,邵仲衡透露二人是做生意的時候開始,孩子在6、7歲時已經送了去外國讀書,他說:「可能因為自己喺單親家庭長大,冇阿爸陪住,冇試過同屋企一齊食飯睇電視,所以呢個想法放喺自己家庭,都覺得唔使每日對住,將佢哋放喺一個好嘅環境成長就會好,畀佢哋空間搵自己嘅世界,有問題啲細路都會搵我傾,再一齊搵解決方法。」

鍾意就快D Share啦!