網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月6日 星期一

王馨平避談「穎琳戀」:我係外人! 馨平,王馨平,



王馨平避談「穎琳戀」。

next 1/1 pre

王馨平表示將會出碟。

next 1/1 pre

除咗出碟,仲會舉行音樂會。

next 1/1 pre

歌手王馨平為節目《Sunday靚聲王》錄影。

next 1/1 pre

鄭嘉穎(左)、陳凱琳(資料圖片)。

next 1/1 pre

歌手王馨平(Linda)為節目《Sunday靚聲王》錄影,透露下半年音樂大計,首先即將於網上推出國語單曲,稍後亦推出音樂專輯,而11月中將聯同香港中樂團於文化中心舉行音樂會,笑指此演出還獲得丈夫鼓勵,問到可有嘉賓,Linda謂:「會同兩個音樂家一齊,到時我會唱兩首台語歌,覺得件事好特別,我喺香港出世,台灣長大,知好多台灣嘅嘢,估唔到可以喺香港唱台語歌。」

談到舊愛鄭嘉穎公開與陳凱琳拍拖,已有一陣子沒有聯絡對方的Linda,表示看新聞獲悉,但沒有致電對方,更謂:「我哋係朋友,但唔會成日聯絡,呢啲嘢我係外人,唔方面講,唔關我事,不過都希望朋友開心。(想佢快啲結婚?)唔到我哋講,亦唔應該去講呢啲嘢!」

鍾意就快D Share啦!