網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月11日 星期六

秦啟維爆喊 向亞視道歉 亞視,秦啟維,



秦啟維爆喊 向亞視道歉



其他影片:>>






搞A記app數臭娘家 秦啟維爆喊道歉

原來「嘢可以亂食,真話不可亂講」!亞視本來支持旗下藝人秦啟維創業推出「A記」免費電視網絡頻道,派蔡國威、袁潔儀等力撐昨日開台禮,豈料A記發給傳媒的採訪通告,卻以亞視政總前扭籮跳舞、掟壽包、誤報死訊、欠薪等事實作招徠,狂數亞視五宗罪,辣㷫亞視。身為A記搞手秦啟維,昨日自認疏忽,聲稱公關公司所出通告有問題,強調節目內容絕無詆毀娘家,為此向亞視道歉,甚至在台上感觸爆喊。

亞視不獲續牌,下月便約滿亞視的秦啟維只好另謀去路,與兩位幕後人投資6位數字開設「A記」免費電視網絡頻道,包括透過app欣賞自家製作的節目。原本亞視對秦啟業創業大表支持,並由亞視執行董事葉家寶帶領旗下藝人蔡國威、袁潔儀等藝人撐場,但結果因為一張採訪通告辣㷫亞視,力阻藝人出席昨日開台禮。



■網絡頻道「A記」未開台先辣㷫亞視,搞手秦啟維昨在台上感觸流淚。



真實對白



■本來有近23藝人出席開台禮,結果僅9人撐場,其中鄭啟泰一早離開未有合照。



■原本葉家寶答應出席開台禮,但因採訪通告內容而臨時缺席。資料圖片

通告措詞大膽

前晚A記向傳媒發出採訪通告,劈頭第一句便辣正亞視新老闆:「賣盤?新老闆?全球招募?OH PLEASE!夠喇!ATV多多聲氣,但永遠只聞樓梯響。」又狂踩亞視政總扭籮跳舞、掟壽包,誤報死訊、欠薪等亂局五宗罪,質疑已沒人再信任亞視,又指幕前幕後飽受「王姓一男子」欺壓肉體和心靈,措詞大膽程度令人側目。據本報了解,亞視管理層獲悉通告內容後大動肝火,第一時間禁止旗下高層及藝人現身撐場。

記者昨致電秦啟維,他承認通告有問題激嬲亞視:「係呀,我已經同葉家寶say sorry,今次呢個通告我係搵PR公司做,我冇參與到,發咗出嚟畀傳媒,我都愕咗然,PR公司手法有啲問題,即日我都換咗間PR公司。呢個app係一個好健康嘅平台,完全冇詆毀亞視。」



■A記開台應該是開心事,其宣傳短片卻揶揄亞視執笠。



■昨日開台禮播出節目短片,內容亦明抽亞視水,扮王征在政總扭籮跳舞(右圖)。



■A記的開台禮採訪通告狂踩亞視,難怪亞視大動肝火。

「唔係我嘅原意」

原本昨日名單上有23位現任及已離開亞視的藝人出席,但結果只剩馮家俊及已離開亞視的顏子菲、袁文傑、林韋辰等9位藝人現身,未見蔡國威和袁潔儀。秦啟維受訪時說:「要同亞視道歉,可能措詞比較火爆,影響亞視聲譽,呢個唔係我原意,我發誓,希望亞視大人有大量,亞視唔係咁小器嘅,自己好唔開心。」

昨日開台禮介紹多個節目,其中有人帶面具跳騎呢舞,似揶揄王征,而擔任司儀的馮家俊在台上大爆:「有人同我講,叫我唔好嚟,但自己覺得要支持。」站在台上的秦啟維聞言忍不住感動落淚。問馮家俊可擔心亞視秋後算賬?他苦笑說:「自己仲有幾個月約滿,冇嘢畀佢秋!」亞視發言人昨回應說:「公司一向有提醒藝員,出席公開場合時需要注意場合是否恰當,對於有關傳聞不予置評。」

採訪:魯吉、溫敏芝

攝影:陳俊強

鍾意就快D Share啦!