網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月26日 星期日

未聽過《羅生門》 非常唔鍾意福臨門 羅生門,



【本報訊】近日歌手麥浚龍新歌《羅生門》在網上熱爆,歌詞講述一個男生被了結一段十年情,專責青年事務的劉鳴煒昨坦言未有聽過此歌,「呢排聽緊Sodagreen(蘇打綠)」。劉的父親劉鑾雄幾乎每日光顧福臨門酒家,劉鳴煒卻說:「我非常之唔鍾意(福臨門)。」

昨在節目上,有年輕人問劉鳴煒有否聽過麥浚龍的新歌,「如果堅持唔聽,好難同青年人溝通」,又藉同樣有父蔭的麥浚龍反問有家底的劉鳴煒,其家底有否窒礙他的仕途。

■麥浚龍的新歌《羅生門》近日成為年輕人網上熱話。

「家底好不一定成功」

劉鳴煒稱沒聽過麥浚龍的新歌:「麻煩青年人畀番個playlist我吖,我呢排聽緊Sodagreen,但(麥浚龍)嗰三首新歌我冇聽過。」他認為家底未必是年輕人的成功因素,因身邊有很多家底好的人,也不是特別成功:「社會上好多人家庭冇咁好,都出到個頭,最關鍵嘅因素都係自己,我覺得係要努力。」他說自己的身份未必是阻礙,惟有時出席活動時,獲貴賓式招呼和稱謂,有感浪費時間:「我想執垃圾都唔俾我執,或者儀式宣佈時,叫我『劉鳴煒乜乜乜乜』,後面好多英文字母title(職銜),嘥咗好多air time(節目時間)。」

劉鳴煒的父親劉鑾雄經常出入福臨門,劉鳴煒三次重申「非常之唔鍾意」這間酒家,「我由細到大都係非常之唔鍾意」。他又透露平日多喜歡突擊巡視集團旗下商場,「我唔想有預告,跟住要人洗晒太平地」。

■記者姚國雄

鍾意就快D Share啦!