網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月2日 星期四

未婚夫攬女 胡杏兒力撐:同朋友交談好正常 杏兒,胡杏兒,



胡杏兒同Philip(李乘德)打得火熱,拍拖冇耐就話結婚,sweet到不得了。不過幸福背後,Philip原來係溝女高手。早前,胡杏兒北上搵食,唔喺未婚夫身邊就出事喇!

本刊喺夜場直擊,Philip同「翻版栢芝」之稱嘅女模Crz(陶枳樽),態度親熱,佢一面摸住女方手臂,一面撩其他女仔。兩個仲滿場飛,掟完乒乓球又擲飛鏢好。

未婚夫夜場攬女,另一半唔嬲就假,不過胡杏兒選擇投信任一票。今日報道出街後,佢透過短訊回覆報章,力撐未婚夫冇出軌。「Crz是Philip好友的女朋友,當晚大家都在場,傾計時男友就在旁邊,而最好笑是他們整個談話過程不到十秒,就可以變成一個峰迴路轉的封面,Philip有很多朋友,當中包括男性及女性,和朋友交談很正常,大家真的不用太緊張,下次再影到我也沒必要再解釋了。Thank you and have a good day!!」

鍾意就快D Share啦!