掃呢頁CODE去手機

2015年7月12日 星期日

囝囝曝光!索媽周汶錡自爆唔識換片 周汶錡,



囝囝個樣終於曝光~真係cute到漏油!

next 1/1 pre

老公同Jacques仔,係咪十足餅印咁呢?

next 1/1 pre

你話似邊個?

next 1/1 pre

望落又真係鬼鬼哋咁啵。

next 1/1 pre

仲鍾意成日笑添~

next 1/1 pre

阿姨周麗淇之前一身探家姐同BB。(資料圖片)

next 1/1 pre

名模周汶錡(Kathy)月初剖腹誕下囝囝Jacques後,出院時已經揚言唔使收,身形仲弗到離奇!阿媽索到漏油,唔知BB仔又有冇盡得名模阿媽嘅真傳呢?

出咗世一個禮拜鬆啲,Jacques已經有樣睇喇!Kathy表示到依家都仲未習慣做媽咪嘅感覺:「生仔過程比想像中唔太辛苦,之前好驚好痛,不過過程非常順利,亦唔覺得痛。好彩有陪月可以廿四小時照顧BB,BB只會喺食奶之前喊,其餘時間都係瞓覺。」Kathy仲自爆未識同BB換片同沖涼,還在學習當中,相反老公就好鍾意餵奶同幫BB換片。

除左老公,阿姨周麗淇(Niki)就最關心BB,每日都問住BB嘅動向,佢唔喺香港就要Kathy send啲相畀自己。

提到BB似邊個,Kathy話Jacques個樣似足老公,又話有人話似老爺:「BB好鍾意瞓覺,發夢時會成日笑,應該笑容似我。老爺奶奶喺BB出世第一日已經飛咗嚟香港探BB喇,收咗好多禮物,大部分都係BB用品同衫,啲衫可能遲啲會多過我!」

Kathy仲同大家分享囝囝已經改咗中文名,Jacques全名叫雷棨宇,一出世就重七磅二!

鍾意就快D Share啦!