掃呢頁CODE去手機

2015年7月13日 星期一

葉翠翠后冠陪嫁代代相傳 翠翠,葉翠翠,

葉翠翠貴為港姐冠軍,結婚的珍貴時刻,特別戴上后冠「陪嫁」。

葉翠翠后冠陪嫁代代相傳

2005年港姐冠軍葉翠翠前晚終於出嫁了!她更「史無前例」戴上港姐后冠出嫁,又稱日後將后冠當作家傳之寶世代相傳。喜宴上,翠翠提到去年母親病逝時,猶幸獲老公陪伴走過低谷,雖然新娘子提及此事時強忍淚水,但台下一眾「眼淺」姊妹紛紛爆喊,何傲芝人前落淚要翟威廉在旁遞紙巾抹眼淚!

前港姐冠軍葉翠翠前晚偕圈外建築師男友周曉東(Raymond)假四季酒店舉行婚宴,翠翠全晚表現輕鬆淡定,惟她在台上發言時,提到去年母親病逝,幸得Raymond一直陪伴在側:「老公有我爸爸嘅影子,佢會一輩子喺我身邊,但遺憾媽咪未能見證自己出嫁。」

人生另一階段

翠翠未有落淚,但一對新人的感言,卻令一班眼淺的姊妹和賓客,感動得淚如泉湧,擔任司儀的何傲芝(Gigi)更當場爆喊,拍檔翟威廉見狀急急遞上紙巾,給她抹乾眼淚。

齊切蛋糕
  • 齊切蛋糕
何傲芝感動到眼濕濕,翟威廉在旁遞紙巾。
  • 何傲芝感動到眼濕濕,翟威廉在旁遞紙巾。
翟威廉
  • 翟威廉

前晚翠翠還大晒行頭,除了前臂戴滿龍鳳鐲,穿上低胸婚紗的她更頭戴后冠現身,新婚燕爾的翠翠昨日在電話中說:「十年前贏冠軍,首次戴后冠上台,今次結婚再攞出嚟戴,除咗因為係當選十年,亦係自己踏入人生另一階段,都想戴番咁隆重、咁有代表性嘅后冠,可能喺公開場合佩戴分分鐘就得呢一次,冇理由將來嫁女都戴啦,係都畀個女戴」她打算將后冠當作家傳之寶,留給子女代代相傳。

新人又彈又唱,一眾嘉賓紛紛舉電話着燈打氣。
  • 新人又彈又唱,一眾嘉賓紛紛舉電話着燈打氣。
葉翠翠佩戴的金鈪成為亮點!
  • 葉翠翠佩戴的金鈪成為亮點!

何傲芝好感動

在婚宴上,新人除了大跳牛仔舞外又合唱情歌《勇氣》,翠翠興奮地說:「好巧合,我本來諗住將首歌《勇氣》送畀老公,點知佢原來都諗住唱呢首歌,最後我哋決定一齊合唱。」提到Raymond接新娘時甩甩咳咳彈結他,晚上他再次於台上自彈自唱,翠翠笑謂:「比起下午真係流暢好多。」

另外,翟威廉昨日坦承Gigi喊得最犀利,他笑說:「都啱嘅,因為佢同翠翠好friend,當日佢全日都陪住翠翠,台下好多女仔好似陳庭欣、李璧琦等等都喊得好犀利,因為翠翠搵到自己鍾意嘅人,我哋都開心,佢老公都感覺好老實,對我哋非常好。」被指爆喊的Gigi則反駁說:「我冇爆喊呀,感動到眼濕濕就有,翟威廉好誇張囉,見到我少少眼濕濕,就話我爆喊,又話使唔使幫我,佢搞笑啫。」她又指Raymond一直無條件照顧翠翠,令翠翠認定他能付託終身:「我都好feel到翠翠嘅感受,因為佢一直都有同我講自己嘅感情事。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!