掃呢頁CODE去手機

2015年7月4日 星期六

張潤衡首次親身回應事件始末





其他影片:>>






【更新:新增短片】

1996年八仙嶺發生山火導致5死13傷,但死因庭一直未有指出誰人在山上吸煙懷疑因此留下火種釀成火災,山火中重傷、現為香港灼傷互助會副主席張潤衡近日被指為引致山火的元兇。今日下午他接受《蘋果》專訪時表示,這件事一直令他困擾,故今次首次親身回應事件始末,指出發件發生後身邊的同學、朋友甚至家人亦曾懷疑他是山火元兇,但一直獲目擊者李雋文為他解釋。

「呢件事困擾咗我好耐,我食早餐有吸煙係事實,因為果時我哋好年輕,貪玩好奇,果次係我第一、二次接觸香煙。」張潤衡強調,他一直是個怕事的人,故不會在老師於上山近距離監察下吸煙:「我係一個比較怕事嘅人,中學未畀人記過一次缺點,所以唔敢喺老師面前做過一次錯事。」

他憶述事發後在重傷在醫院治療,而八仙嶺山火的死因調查報告指他當日上午曾經吸煙,更被爸爸掌摑:「當時爸爸打我一巴,點解要咁做,好驚質疑係咪我,但李雋文都幫我解釋咗。」他指出其後不少朋友及同學都向他查問是否當日在山上扔下煙蒂的「元兇」,但李雋文一直以目擊者身份為他開脫,亦獲得朋友及校長相信。

山火發生後他一直傷重在醫院留醫:「死無對證嘅事,無任何人同我落口供,我連有死因聆訊庭都唔知」直至近日事件發酵,他認為可借這個機會解釋清楚。他希望外界不要再討論事件,因為他相信其他山火倖存者已不想再提起這件事,希望能告一段落:「如果呢件事你依然唔相信就予頭指向我啦,但唔好再Bold(發大)返呢宗山火嚟講。」

鍾意就快D Share啦!