網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月25日 星期六

吳日言玩《逐鹿三國》維繫男友感情 吳日言,



估唔到Yan原來咁鍾意打機。

next 1/1 pre

仲講到明會40歲前結婚。

next 1/1 pre

Yan同男友分隔兩地,都係靠玩《逐鹿三國》維繫感情。

next 1/1 pre

仲話等緊男友求婚呀,你要識做呢~~

next 1/1 pre

台上大合照。

next 1/1 pre

藝人吳日言(Yan)現身動漫節,出席遊戲《逐鹿三國》的遊戲分享活動,更與玩家即場對決。接受訪問時,Yan透露自己都係《逐鹿三國》的玩家,由男友介紹自己玩,因男友經常到內地工作,兩人要分隔兩地,透過打機維繫感情。Yan表示跟男友已經拍拖10年,問到幾時拉埋天窗,她笑言:「未求婚,再等吓,Juno都苦等咗咁多年再穩定啲先,40歲前啦,有計劃嘅,咁唔通要我同佢上大陸博咩,或者佢會畀驚喜我呢。」

至於談到由麥浚龍的三步曲《耿耿於懷》、《念念不忘》及《羅生門》hit爆全場,身為十年前《耿耿於懷》的MV女主角,吳日言表示都冇諗過大家有咁大反應:「有網民留言話想我唱番,好開心大家仲記得我把聲。」問到十年後《羅生門》的主角變成謝安琪,她坦言覺得Kay演繹得好好:「其實冇話邊個做主角嘅,聽到如果有個男仔鍾意自己咁多年都幾快樂,不過首歌就慘啲。我現實生活都有試過有人鍾意自己好耐,最後都有好結果。」

鍾意就快D Share啦!