掃呢頁CODE去手機

2015年7月25日 星期六

袁嘉敏影全裸寫真 挑機羅霖 袁嘉敏,羅霖,



袁嘉敏影全裸寫真 挑機羅霖



其他影片:>>






34D袁嘉敏影全裸寫真 尺度激過《鴨王》

【2015香港動漫電玩節之蠢蠢欲動】

自周秀娜的「露暈娜」寫真省靚招牌後,近年真正吸睛的𡃁模寫真幾乎後繼無人,及至今年書展有半百美魔女羅霖推出熟女寫真,才再讓坊間掀起話題,作品口碑銷量更贏開巷,賺盡人氣,當然令人妒忌。今年初憑三級電影《鴨王》一脫脫上位的34D導彈女神袁嘉敏也蠢蠢欲動,有意年底推出激爆露點寫真挑機。

半百美魔女羅霖今年出寫真對撼賣肉𡃁模,由前哨開始贏到尾,甚至揚威海外,歐美日傳媒都爭相報道。而年初不惜一脫成名的34D導彈女神袁嘉敏,昨日在灣仔會展出席「2015香港動漫電玩節」時,自爆年底會再下一城,推出露點全裸寫真。

其實近年的寫真戰,能真正令人吸睛的作品寥寥可數,令宅男留下難忘印象的,非數周秀娜出道時以「露暈娜」照片作賣點的一本,當年周秀娜火速成為寫真女王。現年30歲的袁嘉敏今年初在電影《鴨王》除有露點演出,還肉搏男主角何浩文,袁嘉敏成功標尾會,知名度大大提升,不過隨着電影落畫,要繼續成為話題人物,當然要再出動D奶。



■袁嘉敏昨日出席動漫節,化身邀月宮主的她宣佈拍全裸寫真。



■羅霖的寫真《Timeless》大賣。



■E奶黃芷嫣(右)「胸」贏袁嘉敏。

尺度激過《鴨王》

問到袁嘉敏可有買羅霖的寫真欣賞?她說:「我有睇報道,但係冇特別買嚟睇。」是否也有意拍寫真?她即答:「有機會都會影,可能今年年底會影。」有全裸構思?袁嘉敏直認不諱:「會呀,會全裸,不過要夾吓啲贊助商先,想去異國風情嘅地方影,唔想喺香港影。」她表示當中激烈程度並不遜電影《鴨王》的大膽尺度,她不擔心會影響形象,大不了就包膠袋。

袁嘉敏曾承認拍完《鴨王》後情緒出現波動,還出埠避世,言猶在耳,她已計劃推出超激寫真,難道不怕情緒再受影響?她說:「之前因為啲片冇睇過playback就流出晒,今次我會自己參與多啲後期製作,攝影師有幾個合作過同好鍾意,所以希望今次都可以合作,搵番佢哋。」



■大批宅男龍友爭相舉機拍袁嘉敏等人。



■昨日眾女齊齊以古裝扮相,現身Gameone的「金庸VS古龍」活動。

至於羅霖昨日接受本報訪問,對於被袁嘉敏挑機,她在電話中說:「每個人影寫真都有唔同嘅原因,我唔知佢為咗乜,可能係為青春留倩影,我自己就為慈善同正能量,最緊要開心就可以。」她續說:「不過唔單止影寫真,就算做任何嘢都應該要有兩個準備,一係得,一係唔得,我自己影嗰陣都有咁嘅心理準備。 」

E奶黃芷嫣搶鏡

另袁嘉敏昨日和仙樂都、「翻版雞扒妹」黃芷嫣和與胡杏兒男友Phil傳緋聞的𡃁模陶枳樽等,分別以爆乳古裝扮相出席動漫節內Gameone的「金庸VS古龍」活動,袁嘉敏變身古龍小說中邀月宮主造型現身。袁嘉敏與眾女鬥身材、鬥長腿兼鬥腰軟,不過論養眼程度似乎被只有18歲的E奶黃芷嫣撼贏,袁嘉敏不認同被搶鏡,她說:「唔會,畀啲機會其他女仔,芷嫣同我有得fight,差唔多啫!」全場最索的黃芷嫣指事前並不知造型是最性感,問她可也想出全裸寫真?她說:「我以前都有出過寫真,上身冇着衫,嗰陣又凍又尷尬,但係暫時唔會考慮影全裸,不過可以除衫,唔可以露點。」

採訪:盧妹、羅慧敏

攝影:陳順禎



■今年年初袁嘉敏在《鴨王》露點上陣而成話題人物。資料圖片

鍾意就快D Share啦!