網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月12日 星期日

索爆姊妹團現身 沈大師吳若希做姊妹 吳若希,





其他影片:>>






恭喜恭喜﹗葉翠翠今日出嫁做周太喇!新娘子今日當然靚足全場,不過佢班姊妹團都唔弱,又靚又索,當中不乏圈中女星,好似沈大師(沈卓盈)係其中一位喇﹗

今朝沈大師九點幾就喺微博匯報,身穿紫藍色姊妹裙嘅佢話:「Yeah ~we are ready!」喺沈大師上載三張相片內,有一張係集齊8名索爆姊妹,包括4位圈中人,有何傲芝、李思雅,同埋佢....吳若希BB,個個又靚又索,唔知班兄弟團應唔應付到呢?

一班姊妹今早九點集合陪新娘出嫁!(沈卓盈微博) 翠翠4個圈中好友陪嫁,包括吳若希喎!(沈卓盈微博) 沈大師、何傲芝和吳若希都係單身,邊個接到花球呢?(沈卓盈微博)
吳若希就八點幾喺微博祝福好姊妹:「幸福滿溢!」(吳若希微博) 葉翠翠今日出嫁了。
鍾意就快D Share啦!