掃呢頁CODE去手機

2015年7月8日 星期三

周汶錡產後出院:囝囝中文名二揀一 周汶錡,



名模周汶錡由法籍丈夫Julien抱着BB陪同出院,Kathy聲言暫時唔使修身住,但見她的身材仍然Fit爆。

next 1/1 pre

Kathy由老公Julien抱着囝囝Jacques(毛氈包着)陪伴出院。

next 1/1 pre

Kathy好心急趕回家。

next 1/1 pre

產後的Kathy身材依然咁Fit。

next 1/1 pre

Kathy向記者揮手道別。

next 1/1 pre

名模周汶錡(Kathy)上周五入院剖腹誕下囝囝Jacques後,於今午12時25分由法籍丈夫Julien抱着BB陪同出院。戴上太陽眼鏡、身穿連身裙的Kathy化了個淡妝,並翹着丈夫站在醫院正門讓記者拍照,BB全身被毛氈包到實,Kathy的助手則拿着BB籃。拍完照後,Kathy和丈夫抱着BB登上七人車等候,臉帶笑容的Kathy接受訪問,又開心地多謝大家。

問BB是否改了中文名未,她說:「改緊,依家二揀一,搵人改嘅。(會唔會餵人奶?)嘗試緊。(BB似邊個?)似我老公多啲,返屋企適應下,有時會變樣㗎嘛。(全家都當BB係寶?)係呀!好開心。(老公有冇送咩禮物畀你?)BB係我哋好好嘅禮物。(會唔會積極修身?)唔使住,都唔係肥咗好多啫。(諗住休息幾耐?)未知。(會唔會做全職媽咪?)應該唔會,我咁鍾意做嘢。(會唔會搞百日宴?)遲啲先,要休息先。」訪問期間她表現得相當心急,好想盡快與丈夫、BB一起回家。

鍾意就快D Share啦!