掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

王敏奕激罕三點式 孖曾國祥沙灘連環啜 王敏奕,曾國祥,





其他影片:>>






沙灘錫完再錫,坐低食嘢之前都要錫錫,王敏奕同曾國祥呢一對真係愛得難捨難離呀!

23歲嘅王敏奕(Venus),前年成功「馴服」曾志偉大仔曾國祥後,便立志成為「曾家新抱」,但就算深得未來老爺歡心,Venus未敢鬆懈,尤其明知曾國祥多女埋身,Venus幾乎將所有工餘時間,將男友mark到實一實。

早前兩個拍拖到沙灘曬日光浴,先到沙灘附近的餐廳開餐,其間Derek曾國祥不停撩女友傾偈,氹到另一半笑到四萬咁口,之後還主動嘟長個嘴錫女友。醫飽肚鬆人,兩個人又再嘴嘴,完全旁若無人。

之後兩個手拖手散步到沙灘,一到埗,又嘴,仲要打孖上,錫少陣都唔得。煙韌完兩個坐低曬日光浴,身穿藍色連身裙的Venus第一時間拎防曬噴霧不停搽,跟手除埋條裙,三點式上陣,索爆呀!難怪冧到曾國祥暈陀陀!
鍾意就快D Share啦!