掃呢頁CODE去手機

2015年7月27日 星期一

羅霖唔理老公環境差 要去韓國「變靚啲」? 羅霖,





其他影片:>>






以半百之齡出寫真紅到去外國嘅「美魔女」羅霖,出盡風頭不特止,仲話年底闖樂壇出碟,以失婚媽媽形象再喺娛樂圈發圍嘅佢,今日就俾雜誌爆料,聲稱佢前夫劉坤銘嘅好友,大揭羅霖嘅「真面目」。

報道話,多年嚟大使慣嘅羅霖喺屋企環境最困難,劉坤銘要四圍撲水嗰陣,都要求老公幫佢完成「變靚夢」,即係暗示羅霖到韓國整容,而且劉坤銘仲陪埋佢去,照顧老婆同幫佢洗傷口,而佢原本話只係使幾萬蚊嘅就搞掂,最後用凸不特止,劉坤銘仲要問朋友借錢找數。

報道入面又講到,羅霖舊年出席宣傳時哭訴兩年前遭家暴,但劉坤銘好友就覺得羅霖講到唔清唔楚,同埋話佢一講家暴就喊,直指佢行為博出位咁話。

女大何止十八變?相隔15年已經有咁大對比 2000年咁樣樣 2012年再發育
變變變… 半百羅霖變得又索又靚
鍾意就快D Share啦!