網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月26日 星期日

林峯為保秘密拒正面回應林夏薇婚 林夏薇,林峯,



堂妹林夏薇低調出嫁,去完Chris Brown表演騷嘅堂兄林峯為咗保守秘密,唔肯正面回應堂妹結婚一事。

next 1/1 pre

開頭林峯話無收過林夏薇結婚嘅消息。

next 1/1 pre

不過知道消息已經見咗報,林峯個樣即時有啲尷尬。

next 1/1 pre

之後就唔再肯回應任何提問,吳千語直頭擰歪面唔理。

next 1/1 pre

林峯臨走前同記者揮手講bye bye。

next 1/1 pre

林峰低調乘車到場祝賀堂妹林夏薇結婚。

next 1/1 pre

無綫花旦林夏薇與金融才俊Jason喺山頂豪宅秘密舉行婚禮,林夏薇事前對婚事三緘其口,連一眾圈中好友都全不知情,淨喺見到堂兄林峯到賀,估唔到林峯中午出席完堂妹婚禮,夜晚就同女友吳千語去咗中環睇Chris Brown嘅表演,完騷後無耐,就見林峯同吳千語及一班朋友齊齊步出夜場,二人好大方咁任影唔嬲,不過因為現場太多記者,林峯為免影響其他途人,咁就一班人行咗去較靜嘅地方等車,期間問林峯係咪出席完堂妹林夏薇嘅婚禮,林峯起初仲想幫堂妹隱瞞答話:「我無收過消息喎!」不過當記者表示婚禮情況已經見咗街,林峯有啲尷尬咁話:「你哋啲消息都好詭異!」打圓場,之後林峰就面帶笑容保持緘默未有再回應記者嘅提問,最後同千語及朋友一齊上的士離開。

鍾意就快D Share啦!