網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月29日 星期三

真空上陣影寫真 陳瀅用放大鏡check相 陳瀅,





其他影片:>>






「新一代宅男女神」的陳瀅(Jeannie)今日喺商台,宣傳8月21日推出嘅圖像文學《半透明的舞孃》,講到最激嘅一輯相,佢透露係連內褲都唔着,真空上陣,不過三點不露,只係用貓同仙人掌遮住。

為免尷尬,當時係清場,就連攝影師都係女性,佢話:「由細到大,我同家姐都未試過一齊沖涼。」點解今次肯影呢輯相?陳瀅話:「除咗留個紀念之外,我想克服呢個恐懼,由入行到0依家,我都被人批評我唔夠瘦,我想透過呢本寫真同冇着衫嘅相,跟觀眾講我接受我嘅身形。」

問佢有冇親自參與揀相,以免有穿崩相流出?佢話:「有呀,check得好仔細,我用放大鏡睇,見到有張相有少少露點。」哇...好彩有Check相咋...

攝影:黃曉妍 用放大鏡check相,睇得好仔細 陳瀅話最激嗰輯係冇着內褲,真空上陣
鍾意就快D Share啦!