網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月11日 星期六

朱慧敏貶Eddie做生意夥伴 Eddie,朱慧敏,



朱慧敏貶Eddie做生意夥伴



其他影片:>>






由未婚夫變生意伙伴 慧敏提Eddie眼紅紅

朱慧敏昨日在佐敦擔任時裝騷嘉賓模特兒,同場還有蔡雪瑩及湛琪清等人。原本笑容滿面的朱慧敏,提到感情事雙眼通紅,她表示與彭懷安(Eddie)關係良好:「我哋係好朋友、知己、生意夥伴。」對於Eddie表示會再追她,朱慧敏笑謂不知情,又指不懂回應是否抗拒復合:「我唔識答,唔好再問我感情事啦,我好眼淺,只希望日日生活都係用工作填滿,咁會開心啲。」但她仍力撐Eddie:「只係每次送女仔返去都被人影到,我好竧,籌備婚禮時都有問題,呢個只係引發點。」但她不認為自己在感情上是黑仔王。

至於有指被《愛.回家》演員杯葛,朱慧敏說:「成日都有呢啲新聞,同事都合作愉快,期待再合作。」同場的湛琪清被問到表姐汪圓圓是否再有身孕?她笑指日前見到對方仍很窈窕:「唔似有咗,我都希望佢再有。」

採訪:王連連



■朱慧敏自言不覺自己在感情上是黑仔王。

攝影:沈健程

鍾意就快D Share啦!