掃呢頁CODE去手機

2015年7月15日 星期三

娘過《愛.回家》 恒管乖女寫信氹老竇 [FACE - 425 - 大專校園] MF,



何盈盈  Yankee 恒生管理學院新聞及傳播學系 Yr.3

Yankee第一次參加辯論比賽就獲得「最佳辯論員獎」,伶牙俐齒面對大大小小的面試都無有怕,連去廉政公署面試做暑期實習,一樣輕鬆過關。

U花 U草

娘過《愛.回家》 恒管乖女寫信氹老竇

90後同父母嘈交,最叻一走了之或者閂埋房門發脾四,想佢同你道歉真係諗多咗。

不過乖乖女何盈盈( Yankee)就唔同,嗌完交會自動波寫信同父母解釋,就算 WhatsApp㩒個制咁方便, 21歲的 Yankee都堅持手寫先最真心。雖然聽落似足《愛.回家》起雞皮娘橋段,不過父母睇到囡囡咁有誠意,乜火都順番,呢招係冧嘅!

「我一向都好鍾意講嘢,中五嗰年想入辯論隊訓練口才,不過爸爸驚我會變得好偏激,又怕練習時間長。嗰晚嗌完交我就漏夜寫咗封信擺喺佢床頭,解釋自己因為太鍾意講嘢同想訓練口才先想入辯論隊,兼氹番佢,希望佢唔好咁嬲,第朝佢睇完封信之後就回信話批准我入隊。」寫信可以話係 Yankee屋企嘅特色,簡單到佢想問父母拎二百蚊買隱形眼鏡,都會畫張通告,叫父母圈番同意定唔同意。「有時嗌交未必次次都係我錯,但始終破壞咗大家感情,想講啲肉麻說話,面對面又講唔出口,反而親手寫會易啲表達。」《愛.回家》可以照抄呀!

Yankee能言善辯,「畢業之後都想從事同講嘢有關嘅工作啦,做主播都唔錯!」



咪以為 Yankee又白又瘦就一定係運動絕緣體,其實佢鍾意跑步同做瑜伽,仲係 University Nike Icon代表,成日有免費運動用品任拎,恨死唔少大學生。

Yankee(紅圈)去過廉署做實習,負責社區關係,「廉署入面個個員工都好忙,宣傳廉潔信息,講吓講座,所以短短兩個月都學到好多嘢!」

鍾意就快D Share啦!